Toetsenbord onder win98 eruit trekken

Pagina: 1
Acties:

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 11:28
Ik zit met een mp3 bak die niet altijd een toetsenbord nodig heeft, dus ik zou m graag eruit willen trekken als je m niet nodig hebt. In MS DOS werkt dit goed, alleen in win98 moet je de computer opnieuw opstarten als je t tobo weer wil gebruiken.

is hier een proggie/truc voor?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Denk van niet, want het hele idee is juist dat ie tijdens de boot (lees vooral bios) je toetsenbord detecteerd. Haal je hem onder windows eruit dan moet je opnieuw opstarten ja. Dus ik denk van niet

Xbox Live ID:Notna8310

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

Zover ik weet kun je door dat te doen je moederbord verneuken. Heb het zelf wel eens met een muis gehad vroeger, oude eruit, nieuwe erin *paf* alles dood.
Ik weet niet of de moederborden van tegenwoordig hiervoor beschermd zijn.

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 19:18

Ryceck

Constants and Variables

Nouw... ik weet wel dat als je onder een huidige windhoos versie (xp/2000) dit doet dat het gewoon werkt afaik...

Het zal dus eerder een tekortkoming zijn in Win98 dan van je hardware...

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Je kan ook een draadloos toetsenbord proberen. Ontvanger kan je altijd laten zitten en toetsenbord aangezien die draadloos is overal neerleggen waar je maar wil

Verwijderd

Sloop een toetsenbord!
Haal de electronica eruit, en plaats dit in een klein doosje. Dit kun je dan achter de mp3-PC wel kwijt, waardoor de PC bij boot gewoon een toetsenbord ziet.
Als je daarna een echt keyboard wil aansluiten hoef je alleen om te prikken.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 16:16:
Je kan ook een draadloos toetsenbord proberen. Ontvanger kan je altijd laten zitten en toetsenbord aangezien die draadloos is overal neerleggen waar je maar wil
je haalt de woorden uit men mond :(

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
zou je kunnen proberen draadloos toetsenbord.....

maar je hebt toch niet altijd als je de stekker van je toetsenbord er uit trekt dat je dan niets meer kan in windows 98 had ik trouwens heel af en toe maar maar meestal niet....

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet dat ik weet. Maar waarom probeer je zoiets niet: www.geexbox.org
VOlgens mij moet je die ook webbased kunnen benaderen...heb je nooit een KB meer nodig

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

of een kvm swithje ertussen

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmm ik switch altijd toetsenbord? gewoon keertje op numpad raggen paar keer tot lampje weer aan uit gaat en het werkt gewoon weer verder zonder reboot:?

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 11:28
he..wtf..op deze pc kan t wel (onder windows 98, maar op die andere niet). iig probleem opgelost :)

thanx jongens :)
Pagina: 1