Toon posts:

Exchange PST-import verkeerde taal!!

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van een Exchange2000 (i.c.m. Outlook 2003) naar een Exchange2003 (incl. Outlook 2003) server gemigreerd en heb van te voren netjes een PST gemaakt van mijn data. Maar, als ik de PST importeer gaat hij alles netjes in de verkeerde taal ernaast draaien. Zo heb ik standaard in Outlook Postvak In en Verzonden items, voor het voorbeeld en importeerd hij alles in Inbox en Sent Items. Nou is dat voor die 2 niet zo erg, met sleur en pleurwerk is dat op te lossen, maar de agenda is een ander verhaal, zeker omdat de standaard agenda ook weer in de PDA-sync meeloopt.

Hoe kan ik Exchange aanpassen dat hij mijn oude PST in de goede boxen plaatst??

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:34
outlook starten met de optie /ResetFolderNames ?

of weggooien en opnieuw importeren met exmerge, die heeft een taalkeuze bij de import (weetniet of het met 2003 ook zogaat)

[ Voor 57% gewijzigd door paulhekje op 08-10-2003 16:10 ]

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Topicstarter
/ResetFolderNames werkt niet, ik ga nu met exmerge aan de gang.....

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025

SED

Klinkt als een mengeling van engelstalige servers en nederlandstalige desktops. Ellende waar je nooit aan moet beginnen.

Copyright and left by SED...

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
SED schreef op 08 oktober 2003 @ 21:03:
Klinkt als een mengeling van engelstalige servers en nederlandstalige desktops. Ellende waar je nooit aan moet beginnen.
tsja, noem een goed alternatief -> office engels kan je niet maken met je domme NL gebruikers, en Exchange NL is helemaal een ramp! :X

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 23:00
richardkraal schreef op 08 October 2003 @ 21:05:
[...]
tsja, noem een goed alternatief -> office engels kan je niet maken met je domme NL gebruikers, en Exchange NL is helemaal een ramp! :X
Office Engels met Proofing tools voor de Nederlandse spellingscheck. Dat al die knoppen engels zijn, daar wennen ze wel een keer aan })

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025

SED

Nederlandse desktops dan doel ik op het OS op de desktop.

Als je ooit met NT begonnen bent in een omgeving waar de NT enterprise edition draaide als server en NT 4.0 NL als desktop dan weet je waar ik op doel.
Ellendige vermening van termen op policy gebied, slecht of niet functionerende argumenten enz.
Desktop/bureuablad startup/opstarten enz..
Rampzalige en onbetrouwbare rommel werd dat.
Sindsdien is het beleid server en Desktop zelfde taal. ( engels dus ivm updates)
Het officepakket kun je dan gerust in NL versie aanbieden, geen probleem.

Copyright and left by SED...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit heeft niets met PNS te maken.
En desnoods kopier je alleen de mails ipv de complete mappen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.