Ik heb een multiline inputfield waarvan ik de scrollbar een andere kleur wil geven als de scrollbar voor de pagina(body). Mijn inputfield staat binnen div-tags die het id 'funcdiv' heeft.
Heb op internet gezocht, maar wordt een beetje moe dat ik alleen maar info vind over hoe je de body-scroll moet kleuren... dat weet ik wel
ik heb zelf (in een longshot) hetvolgende geprobeerd, wat dus helaas niet werkt:
hoe zou ik dit wel voor elkaar kunnen krijgen? Of is dit niet mogelijk?? (ik heb het nog nooit gezien nml.
)
Heb op internet gezocht, maar wordt een beetje moe dat ik alleen maar info vind over hoe je de body-scroll moet kleuren... dat weet ik wel
ik heb zelf (in een longshot) hetvolgende geprobeerd, wat dus helaas niet werkt:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| #funcdiv input{ scrollbar-3dlight-color:#A2BAC8; scrollbar-arrow-color:#E8BA00; scrollbar-base-color:#22333C; scrollbar-track-color:#22333C; scrollbar-darkshadow-color:#A2BAC8; scrollbar-face-color:#4F738C; scrollbar-highlight-color:#22333C; scrollbar-shadow-color:#22333C; } |
hoe zou ik dit wel voor elkaar kunnen krijgen? Of is dit niet mogelijk?? (ik heb het nog nooit gezien nml.