Toon posts:

[XP] goede rename tool voor foto's *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Camera wizard van Windows XP gebruik ik altijd om mijn foto's te rename als ik ze vanaf mijn camera of flashkaart inlees. Het fijne van dit programma is dat hij automatisch doortelt bij het rename, dus bijvoorbeeld als er al foto's zijn met de naam strand, dan zet hij d'r gewoon een nummer achter.

Ik heb nog een heleboel foto's op m'n harddisk staan die ik eigenlijk ook met dit tooltje zou willen rename.

Is er een manier om de XP camera wizard ook op te starten voor mappen op je harddisk?

Alvast bedankt! :)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:53

BFS

Rude awakening

Gewoon alle bestanden selecteren en de naam wijzigen :? Dan telt WinXp toch ook gewoon door.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
Nee, als de naam al bestaat dan telt hij niet door. Dit is juist het fijne van de wizard.

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Volgens mij zit er ook zo'n optie in AcDsee.

Verwijderd

ff die bestanden op de kaart van je cam zetten en die wizard weer draaien...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 16:04:
ff die bestanden op de kaart van je cam zetten en die wizard weer draaien...
Ja dit is natuurlijk een oplossing, alleen hiervoor heb ik eigenlijk iets te veel foto's op m'n harddisk staan. Ik heb ook al gezorgd naar andere software die ongeveer hetzelfde doet, maar deze werken niet opdezelfde manier als die XP wizard

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

Kijk een naar total commander (de oude windows commander)
Daar zit een multi-rename tools in die uitermate goed werkt :)

En aangezien je eigenlijk een tooltje zoekt: Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

AcDsee werkt echt supergoed!
Batch rename reseize enz enz

link naar Download.com
Pagina: 1