aTi Radeon 9500 pro, refreshrate = 35,7 Hz geinterlinieerd

Pagina: 1
Acties:

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Topicstarter
Nadat ik de rage3d tweaker heb geinstalleerd en een aantal dingen had aangepast starte ik een spel op een zag ik dat de refreshrate op 35,7 Hz geinterlinieerd stond.
Ik alle settings resetten, Rage3d uninstallen, PC rebooten maar het probleem blijft nog steeds.
Dus ik denk, monitor unistallen, rebooten en installeren, probleem is er nog steeds.
Kent iemand dit probleem, en hoe los ik het op??

Before me there were many, after me there will be none

Verwijderd

Virtual-sync op "default-off" staan?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Even Reforce gebruiken om de refreshrate te verbeteren :?

offtopic:
of bedoel je dat niet :? snap namelijk niet helmaal wat je bedoelt met 35.7 'geinterlinieerd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 08-10-2003 16:09 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Topicstarter
Hehe, me refresh rate stond de hele tijd, behalve op 1280x1024, op horizontal refresh 35.7 en vertical refresh 91,6 ofzo.
En dat kijk alles behalve lekker :(
Het probleem is nu, voor zover ik weet, opgelost door de drivers van de videokaart opnieuw te installeren.

Before me there were many, after me there will be none

Verwijderd

wat is eigenlijk het verschil tussen verticale en horizontale refresh rate? ik heb 85 v en 69h, is dat goed?
vroeger had ik namelijk lager, 72, en dan kreeg ik na een tijdje vaak hoofdpijn, welke refresh rate is belangrijk als je dat wilt voorkomen.

Verwijderd

ik heb het id dat de 85 van de 85/90 ofzo sneller lijkt en dat de 90 meer voor de felheid zorg . teminste dat id heb ik
Pagina: 1