Een tweede snelheidsverhoging KPN?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 20:44

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
Het is alom bekend dat KPN binnenkort (november) de snelheden omhoog gaat gooien. Vrij weinig in vergelijking tot BBNed, maar toch, iets is beter dan niets.
Nu hoorde ik laatst een aantal geruchten langskomen dat KPN waarschijnlijk kort daarna de snelheid nog eens zal verhogen. Zijn dit slechts geruchten of kan dit ook bevestigd worden? Als dit waar is, is er dan al iets zeker over wat voor een verhoging het zal gaan en wanneer deze zal plaats vinden?

Ik zou het op prijs stellen als iemand me hieraan kan helpen; loop namelijk met het plan te spelen over te stappen naar BBNed (Planet abo loopt over twee maanden af), maar die 6 weken offline staan me nogal tegen, dus als die tweede verhoging komt zou dat mijn plannen nog wel eens kunnen veranderen..

Dank

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Je bent hollander of niet :D Nee ff serieus, ik denk niet dat kpn mee kan gaan. Zou echt heel raar zijn om in een kleine jaar tijd een snelheids verhoging van 150% mee te maken. Daarnaast gaan er geruchten dat kpn een lijn bezetting heeft van 1:40 terwijl BBned op 1:25 zit. Word dan erg moeilijk om in korte tijd nog een aantal lijnen aan te leggen. Zou lekker naar BBned gaan en een alternatieve hobby gaan zoeken zodat je kunt afkicken van je internet verslaving :+ . Die 6 weken zitten er zo op en als je geluk hebt is het met een week of 3 gepiept.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Bron van de geruchten :?

En nee, ik geloof niet dat KPN 2x binnen korte tijd de snelheid gaat verhogen :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-05 13:40
ik verwacht het ook niet , want anders zou het volgens mij veel goedkoper en simpeler om de snelheidsverhooging in 1 keer te doen

LinkedIn
BlackIntel

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Volgens mij komt er eerder een prijsverhoging, OF een derde pakket dan nog een snelheidsverhoging...

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:34

JB

Cédric roelt!

Lijkt me erg sterk waarom zouden ze na een eerste snelheidsverhoging er gelijk daarna nog een doen? En dan lijkt het me dat de kosten omhoog gaan...

Mijn boefje is liev!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:17

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb het ook gehoord. Pijzen zouden constant blijven en de snelheden gaan omhoog. Het zou voor december rond moeten zijn.

bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/16160.phtml

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:29

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

superduper schreef op 08 October 2003 @ 16:39:
Ik heb het ook gehoord. Pijzen zouden constant blijven en de snelheden gaan omhoog. Het zou voor december rond moeten zijn.

bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/16160.phtml
Als je even goed had gekeken naar snelheden gaat dat over de eigenlijke verhoging die nog in de planning staat.
Die link gaat dus niet over de zogenaamde 'tweede' verhoging waar deze topic over gaat.

* Vae Victis heeft er een hard hoofd in dat kpn nog een verhoging ertegen aan gooit.

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 20:44

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
ok.. dan denk ik dat het inderdaad tijd wordt dat ik eens een mooie brief naar planet stuur :)

die alternatieve hobby vinden is niet zo heel erg trouwens.. tis meer dat ik ook werk via die internet verbinding.. en dat is een beetje lastig als je offline bent voor zes weken.. zal dus vast moeten gaan sparen.. :+

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Geruchten zonder bron levert alleen maar zinloze wellusnietus discussies op. Bovenstaande bron gaat over de reeds bekende snelheidsverhoging.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.