Omdat ik voor een vriend een nieuwe PC in elkaar ga zetten, wilde ik van allerlei soorten hardware wat reviews opzoeken, om zo tot een goede keuze te komen wat mobo/videokaart enz. betreft. Dus ging ik zoeken in het nieuwsarchief van de fp van t.net, en daar kom ik bijna alleen nog reviews van athlon64 mobo's tegen. Na op tomshardware.com gekeken te hebben zag ik dat die wel degelijk een review hadden geschreven van een aantal KT600 mobo's, en die heb ik nergens op de fp teruggevonden, niet eens tussen de nieuwslinks.
Als zoiets fundamenteels niet meer op de fp terug te vinden is dan heb ik het wel gezien met deze site
.
Willen de dames en heren nieuwsposters dus in het vervolg weer de grote vergelijkingen van (onder andere) moederborden gaan posten? En misschien wat minder weinigzeggende reviews van slechts één mobo/ander stuk hardware? Bij voorbaat dank.
Als zoiets fundamenteels niet meer op de fp terug te vinden is dan heb ik het wel gezien met deze site
Willen de dames en heren nieuwsposters dus in het vervolg weer de grote vergelijkingen van (onder andere) moederborden gaan posten? En misschien wat minder weinigzeggende reviews van slechts één mobo/ander stuk hardware? Bij voorbaat dank.