Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Van dit type brander weet ik het niet maar over het algemeen heeft Mitsumi slechte firmware, de eerste 2x2x6 brander kon bijv. geen DAO, een andere weer geen 80min, etc. Er is dus altijd wat met die dingen.
Maar misschien is deze beter.
Maar misschien is deze beter.
ik hoor ook veel slechte dingen over mitsumie altijd
maar ik geloof dat een kennis van mij er ook eentje heeft voor 'erbij' in z'n 2e pc (dus net wat jij wil) en die is er wel tevreden over (geloof alleen af en toe een data cd-tje van een minuutje of 80..)
maar ik geloof dat een kennis van mij er ook eentje heeft voor 'erbij' in z'n 2e pc (dus net wat jij wil) en die is er wel tevreden over (geloof alleen af en toe een data cd-tje van een minuutje of 80..)
Verwijderd
Ik heb zelf een mitsume 4801TE. Deze werkt heel erg goed, alleen niet zo goed met Arita Cd-r's. Maar ja dit heb je natuurlijk met elke cd-writer. Je moet gewoon kijken welke cdr er wel goed mee werkt. Compatability is dus geen probleem bij Mitsumi.
In het begin kon ik geen Playstation backups maken maar dat lag meer aan het proggie met CDClone kan ik alles kopieren. Die 4802 is nog iets beter dan mijn 4801 dus ik zie geen enkel probleem als je die wil kopen en zeker niet qua geld.
THe Boss was here and always be here
In het begin kon ik geen Playstation backups maken maar dat lag meer aan het proggie met CDClone kan ik alles kopieren. Die 4802 is nog iets beter dan mijn 4801 dus ik zie geen enkel probleem als je die wil kopen en zeker niet qua geld.
THe Boss was here and always be here
<H1>NEE</H1>
mitsumi is niet goed
mitsumi is niet goed
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Boss> hoe zit dat met dat DAO in die 4801 en 4802, zit dat er wel in en hoe bevalt branden op EIDE? en met wat voor config??
Ik heb er heel eventjes eentje gehad. Ze zijn echt spotgoedkoop! Die van mij kon alleen geen 80 min cd's fikken. Beetje jammer... zullen ze nu toch wel verholpen hebben? Toch?
Voor de rest is het gewoon (voor het geld) een leuk dingetje. Toch? Guys??
Voor de rest is het gewoon (voor het geld) een leuk dingetje. Toch? Guys??
Verwijderd
F*ck mitsumi, koop een fatsoenlijke brander. Koop een PLEXTOR en dan niet de ATAPI versie.
Koop gewoon de PlexWriter UltraSCSI 12/4/32 kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Pikachu forever
Koop gewoon de PlexWriter UltraSCSI 12/4/32 kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Pikachu forever
Verwijderd
JAH egwel
ik heb zo'n zelfde type en ik heb nog geen klachten gehad, doet het al een jaartje.!
ik heb zo'n zelfde type en ik heb nog geen klachten gehad, doet het al een jaartje.!
Verwijderd
Chemist, toe ik die cd-writer kocht (4801) stond er dat hij geen Disk at Once kon maar nadat ik de firmware had geupdate kon hij dat weer wel. Die van mij kan trouwens WEL 80min cd's branden je moet alleen wel je firmware hebben geupdate en een merk cd-r hebben dat goed met je cd-writer werkt.
het lijkt me dat die 4802 versie ook wel DAO kan. En voor PSX backups moet je gewoon CDClone gebruiken. 350 is niet veel maar je zou ook kunnnen kijken naar de Sony CRX 100E deze is ook erg goed en goedkoop. Kijk maar even bij http://www.alternate.nl .
Ik hoop dat je eruit bent
The Boss was here
het lijkt me dat die 4802 versie ook wel DAO kan. En voor PSX backups moet je gewoon CDClone gebruiken. 350 is niet veel maar je zou ook kunnnen kijken naar de Sony CRX 100E deze is ook erg goed en goedkoop. Kijk maar even bij http://www.alternate.nl .
Ik hoop dat je eruit bent
The Boss was here
Verwijderd
Oh ja nog wat vergeten. Het gaat prima op IDE.
Mijn config is: (alleen nodige info)
AMD K6 166 mhz
32 Mb Ram
Maxtor 8,4 Gb Harddisk
Deze heb ik dan opgedeeld in 4 partities waarvan 1 speciaal voor de cd-writer met opslag capacitiet van 2 GB. Werkt prima sneller is niet nodig hoor, ik zet wel alle toepassing op de achtergrond uit.
The Boss
Mijn config is: (alleen nodige info)
AMD K6 166 mhz
32 Mb Ram
Maxtor 8,4 Gb Harddisk
Deze heb ik dan opgedeeld in 4 partities waarvan 1 speciaal voor de cd-writer met opslag capacitiet van 2 GB. Werkt prima sneller is niet nodig hoor, ik zet wel alle toepassing op de achtergrond uit.
The Boss
OK bedankt, hier hep ik wat aan. Moet dus prima gaan werken op min 200mmx met 80MB. Overigens aan iedereen die maar blert PLEXTOR ! PLEXTOR ! ; draaien jullie al CloneCD ?? Nee he? Kijk en daarom wil ik dus OOK een mitsumi, zodat ik samen met mijn Aopen lezer CloneCD kan draaien. !!
The Boss ik heb ook een Mitsumi 4801 TE en niets dan problemen, heb nu eindelijk een programma gevonden waarmee hij goed werkt, maar dan nog kan ik alleen op 2x branden.
Ik heb de firmware al geupdate naar de nieuwste versie...
Wat is hierop je reactie en welke recordables gebruik je?
Ik heb de firmware al geupdate naar de nieuwste versie...
Wat is hierop je reactie en welke recordables gebruik je?
Verwijderd
Ik gebruik Nero en dara heb ik nooit problemen mee. Nog geen 1 cd-tje verneukt. En ik heb toch al zo'n 200 backups gemaakt! Ik gebruik Thats Write cd's deze kosten maar 2,70. Voor audio gebruik ik Philips Premiums. Ik kan trouwens altijd op 4 speed writen en dat doe ik dus ook altijd. Behalve voor audio daar write ik altijd op 2 speed. Diskimage of zet de tracks los op de hardeschijf (dit doe ik met Feurio van www.feurio.de ; enegelse versie) dit levert nooit problemen en geeft het minste kans op ticks. Ik ben zeer tevreden over mijn Mitsumi. Welke proggies/cd-r's gebruik jij dan? Ik ben benieuwd waarom hij het bij jou niet goed doet. (Arita werkt er niet goed mee, Lenco niet en MMore niet voor de rest weet ik niet welke cd-rs er slecht mee werken, een heleboel cd-r's komen trouwens van dezelfde fabriek ze hebben alleeen een andere naam er zijn namelijk maar een paar producenten van cd-r's)
The Boss
The Boss
Ik heb zelf die Mitsumi brander en dat ding werk super fijn en goed. nog geen enkel probleem mee gehad en alle andere programma's ondersteunen em. branden gaat verder goed op 4x4 speed. maar die mitsumi is dus gewoon net zo goed als de rest want ik heb er dus nog geen enkel probleem mee gehad. dus uuhh, koop gewoon die mitsumi zou ik zeggen.
Pagina: 1