Toon posts:

[frontpage] inloggen op frontpage lukt weer niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen op mijn frontpage. Als ik de pass mailer invul dan zegt hij dat de combo niet bestaat. Kijk ik in mijn welkom mailtje dan zie dan zie ik dat ik de combo goed heb in gevuld.

Dit is mij nu al voor de 2de keer overkomen: met 2 account: arx & arx_nl welke ik beide niet meer van kan gebruiken.

Zouden jullie arx_nl op de frontpage willen fixen en het wachtwoord naar dat mail adres willen mailen? Want dan kan ik een boze shopsurvey invullen voor 2mComputers ;)

Alvast bedankt.

P.S.: Ja het ligt vast aan mij, maar toch fijn dat jullie er naar willen kijken :)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Je username is 'Arx_NL', met verscheidene hoofdletters dus. De login is hoofdlettergevoelig. Probeer het dus eerst nog eens met de juiste hoofdletters, pas daarna lijkt het me nodig om op andere wijze aan de slag te gaan :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
dan niet, iemand is mij voor :P
(overigens kan het zijn dat je nu 3x een nieuw wachtwoord heb gekregen, de laatste wachtwoord is de juiste ;))

Hoi Rennie en Odysseus :) :w

[ Voor 255% gewijzigd door Teckna op 08-10-2003 14:39 ]

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik heb je een wachtwoord gestuurd naar je Arx_NL account. Het andere account ga ik dan blokkeren. ;)

edit:
Hoi jongens :X :P

[ Voor 14% gewijzigd door Renegade op 08-10-2003 14:33 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

goed bezig jongens ;)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

*ikke lekker sneller, lekker puh* :P.

En nu hopen dat die mailtjes inderdaad in volgorde van versturen aankomen, anders wordt het alsnog proberen welk wachtwoord werkt :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Woh, bedankt voor zoveel support :P

Maar ik kom er zo nog niet in, ik heb al een pas reset geprobeert maar dat lukt niet. User/Email combo onjuist.

Kunnen jullie vertellen welk email adres ik heb gebruikt: (svp alleen de domein naam. Ivm met spam) Thx ;)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
hotmail ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Ahh, gevonden!