Toon posts:

Streaming Media player crasht PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een streaming video afspeel (bijvoorbeeld de filmpjes op de NU.nl site) dan hangt mijn pC. Het beeld bevriest. Niets is meer mogelijk, behalve de reset knop.
Configuratie: Windows2000. Alle updates. Media player 9. Hardware, Athlon K7 550, ~400 MB RAM.
Wat heb ik al geprobeert, media player herinstalleren, Updates draaien, kijken of er ruimtegebrek is op 1 van de schijvenm, zoeken op Google, zoeken op technet. Iemand anders een zoekrichting?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Alleen problemen bij media player filmpjes op een i-net site of ook problemen bij het draaien van een stream in apart mediaplayer venster?, En heb je ook problemen met realplayer en quicktime streams?

Mischien Internet-explorer ook opnieuw instaleren. Mediaplayer codecs worden trouwens niet verwijdered bij deinstaleren wmplayer, dat moet je handmatig doen

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
djexplo schreef op 08 October 2003 @ 14:24:
Alleen problemen bij media player filmpjes op een i-net site of ook problemen bij het draaien van een stream in apart mediaplayer venster?, En heb je ook problemen met realplayer en quicktime streams?

Mischien Internet-explorer ook opnieuw instaleren. Mediaplayer codecs worden trouwens niet verwijdered bij deinstaleren wmplayer, dat moet je handmatig doen
Soms heb ik het ook bij streams die niet in een iexplorer venster zitten, maar in hun eigen media player. Met realplayer heb ik wel eens problemen. Quicktime gebruik ik bijna nooit.
Alle codecs verwijderen. Zou dat helpen?