Welke wireless router @home thuis delen

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 16:24
Hoi,

Ik zoek al dagen naar wat info over verschillende wireless routers. Ik wil namelijk op mijn pc beneden en pc boven internet hebben. De wireless router moet niet alles gaan blokkeren want ik gebruik bijv girotel, emule en wat online games enzo. Sweex wireless router kom ik heel vaak tegen maar werkt dit wel goed met @Home? Heb namelijk veel topics gelezen dat mensen veel problemen hebben met @home en een router. Ik dacht zelf ook om een usb adapter te gebruiken. Welke router kan ik 't beste nemen met een @home verbindingen? Ik twijfel tussen een sweex,d-link,sitecom, 3com, e-tech.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik kan me vergissen, maar meen dat @home op dit moment zelf wireless oplossing verkoopt, dus ik zou zeggen, kijk wat ze aanbieden, en zoek dan daarvoor een (veel) goedkoper verkooppunt, en koop dan dat spul, weet je zeker dat dat icm @home moet werken :)

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04

reiker

dan jij!

Ik heb goede ervaringen met mijn Draytek Vigor 2200E, als je de 2200We (oid) neemt heeftie wireless functionaliteit. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Draytek biedt op de website een aantal oplossingen voor @Home problemen. Check http://www.draytek.nl

edit: hier staat het: http://www.draytek.nl/rou...=dynamisch&domain=home.nl

[ Voor 16% gewijzigd door reiker op 08-10-2003 14:21 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
De wireless router van Linksys werkt ook goed. En het is net als de draytec geen goedkope router, maar je bent er wel zeker van dat je kwaliteit hebt

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 09:20
Ik ben ook op zoek naar een wireless router, maar mijn vader gaat geloof ik de sweex wireless kopen, aangezien die de goedkoopste is...
Ik neem aan dat een wireless router gewoon een wireless router is en doet waar hij voor gemaakt is, toch?

• Tony_Montana
Mensen bedankt voor de snelle reacties.

Ik heb ff gekeken bij @home maar de routers zijn best prijzig. De sweex is momenteel erg goedkoop. Het gaat mij er vooral om dat ik kan internetten zonder packet loss en dat programma's het bijv niet doen omdat de router het blokkeert. Dan kan ik denk ik beter een sweex nemen maar is deze wel aan te raden met @home en kun je met de sweex wireless router ook zeg maar poorten enzo openen dat je programma's het toch doen?

Bedankt...!!

• Tony_Montana
Tony_Montana schreef op 08 oktober 2003 @ 15:32:
Mensen bedankt voor de snelle reacties.

Ik heb ff gekeken bij @home maar de routers zijn best prijzig. De sweex is momenteel erg goedkoop. Het gaat mij er vooral om dat ik kan internetten zonder packet loss en dat programma's het bijv niet doen omdat de router het blokkeert. Dan kan ik denk ik beter een sweex nemen maar is deze wel aan te raden met @home en kun je met de sweex wireless router ook zeg maar poorten enzo openen dat je programma's het toch doen? Ik weet echt niet wat ik moet kiezen welke raden jullie mij aan?

Bedankt...!!
Pagina: 1