Red Alert 2 netwerk sloom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiMaBo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Topicstarter
Wanneer ik thuis een netwerk spel speel met 3 spelers begint het bij mij na ongeveer een half uur spelen ontzettend te stotteren :(. Zelfs de muis is niet normaal meer te bewegen.
Waar kan dit aan liggen? Het is een 100Mbit netwerk; de computers zijn een PII 350, een PIII 500 en een PIII 450@558 (host).
Heb 1024*768 en 800*600 resoluties geprobeerd, maar maakt niet uit :'( . Het lijkt me niet de bedoeling dat op een 100Mbit netwerk de resolutie op 640*480 gezet moet worden om een soepel spel te laten lopen.
Iemand een idee?? :? :?

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

inderdaad na een half-uur wordt het verschrikkelijk traag, maar de oplossing ?
misschien doordat er veel units zijn ?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb RA2 ook en als je goed onderaan op het cd hoesje leest zie je dat er staat dat voor het netwerken van RA2 minimaal een pentium 450 nodig is met 128 mbram!!! EN HOE DOE JE DIE FUCKING SMILIES ERBIJ!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN HOE DOE JE DIE FUCKING SMILIES ERBIJ!!!!!!!!!!
Lees FAQ :?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

idd. Het lijkt mij meer een probleem van geheugen.. Als server kun je het beste de pc met het meeste geheugen kiezen ipv die met de meest mhz.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je configuraties zijn niet snel genoeg om m op 800x600 te trekken, je hebt iig een behoorlijk krachtige host nodig omdat te doen (800Mhz, 256 MB) dan kan je wel goed 800x600 draaien, maar dan moeten de andere systeempjes ook wel 600 Mhz minimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
Wat je ook ff kan doen is je windows swap file te vergroten naar +/- 256 mb ofsow da wil ook nog wel es helpen!! suc7!!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiMaBo

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Topicstarter
ff een aanvulling: de host (mijn computer) is een PIII 450@557, heeft 384MB RAM en een swapfile van 576MB. Verder zijn er nog een PIII 500@500 met 160MB RAM en een swapfile van 1024MB en een PII 350@350 met 160MB RAM en een swapfile van 324MB.

Het kan dus de snelheid van de processoren zijn.. Verder nog iemand een idee?

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 14:22 schreef BAALBERITH het volgende:
Je configuraties zijn niet snel genoeg om m op 800x600 te trekken, je hebt iig een behoorlijk krachtige host nodig omdat te doen (800Mhz, 256 MB) dan kan je wel goed 800x600 draaien, maar dan moeten de andere systeempjes ook wel 600 Mhz minimaal zijn.
Dit is niet helemaal waar.

Heb van de week op een LAN-party server gedraaid voor RA2 met 6 computers, mijn systeem: Athlon 500MHz, 128MB 100MHz RAM-geheugen, andere computers waren van PIII-450MHz/128MB-RAM tot, 1.1GHz, 512MB-RAM. Iedereen had volgens mij een resolutie van 1024x768 (5 zeker). Potjes waren niet zo heel lang.

Na een half uur moet je BTW al lang spelers uitgemoord hebben. >:)
Bij ons waren de potjes na 30 minuten al afgelopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
Op het moment dat alles traag gaat werken gaat je Harddisk dan ook enorm tekeer??? :?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiMaBo

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Topicstarter
Hmm.. ik geloof het niet, maar helemaal 100% zeker ben ik ook niet. Ik zal er vanavond eens op letten. Maar ik geloof niet dat de hdd erg tekeer gaat op het moment dat het gaat haperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op het werk hebben we een netwerkspel met 8 spelers gedaan en dat liep prima.

100 Mbit netwerk met als traagste compu een pIII 500 met 256 MB
Pagina: 1