Wanneer ik iets in mijn winkelmand zet vanuit de pricewatch staat het er in het begin wel, maar als ik een tijdje wacht (na een week) gaat de winkelmand vanzelf leeg. Het is best vervelend als je hem lekker gevuld heb en dan is hij ineens leeg.
Heb je misschien de vervaltijd van je cookies ingesteld op een week? Ik kan me voorstellen dat je mandje leeg is als de software je niet herkent als de gebruiker die vorige keer zijn mandje gevuld heeft
.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
ja dat snap ik maar toch ben ik af en toe mijn pricewatch inhoud kwijt. ik ga eens bij de cookies kijken (de ene keer vervalt de inhoud van mijn winkelmand na een maand en de andere keer naar een dag)
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Action=Bestelling
Als je die link ergens opslaat (notepad/bookmark etc) dan kan je toch altijd je winkelmandje weer vullen met wat er instond?Inhoud winkelmand exporteren / importeren
Je kunt de inhoud van de winkelmand op een later tijdstip opnieuw importeren door de URL onder deze link door je browser te laten bezoeken.
aha ik ben er al uit. De pricewatch word in cookies opgeslagen dus op een lokaal adres (ip) ik heb dus ergens anders mij aangemeld op een andere computer en heb daar die cookies niet (niet goed gekeken dus)
Pagina: 1