Toon posts:

Games zoals final fight en double dragen

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er is al eerder een topic over geweest, maar die dateert uit 2001 en ik hoop dat er misschien iets nieuws op de markt is.
Ik zoek naar spelletjes zoals final fight en double dragon, waarbij je door een level heenloopt en lekker kan beuken en slaan met knuppels, kettingen en prullebakken :P Is er nog recentelijk zoeits uitgebracht?
Diverse mensen noemen Pandemonium. Ik heb screenshots gezien, maar dat is toch niet echt wat ik zoek.
Iemand???

Verwijderd

Ik vind het ook zonde dat dergerlijke spellen tegenwoordig zo weinig (lees: niet) worden uitgebracht. Ik vermaakte me vroeger in de speelhal altijd kostelijk met final fight. (haggar ownt >:) )

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Geen recent spel, maar vroegâh had je op de SEGA Megadrive een spel genaamd Streets of Rage.. was hetzelfde idee, door een straat lopen met je maatje en boeven in elkaar trappen, wapens oppakken enzo, was altijd great fun :*)

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025

SynergY

<Insert title here>

Ik speelde die 2 ook altijd. Goeie games :) Ook speelde ik die Turtles game, ook zo'n soort game. Echt super voor toen, nog steeds eigenlijk.

Verwijderd

Kan het niet laten (zie avatar) ;)

Sengoku :D

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
jah er was er wel 1.. is ook vervolg op gekomen.. argh.. was 3d..
kan ff niet op de naam komen.. deel 2 was dacht ik ps2 only.. deel 1 ook op de pc

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Lord_Mithril schreef op 08 October 2003 @ 14:02:
kan ff niet op de naam komen.. deel 2 was dacht ik ps2 only.. deel 1 ook op de pc
Aaargh, je tergt me!!! Wat is het! :D

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

@TS: Bedoel je Roms of nieuwe spellen?
voor roms moet je hier eens zoeken
klik

Van een ander topic geript namelijk: Beat m up
Nebula
- CPS1 en CPS2 boards
- Punisher
- Alien VS Predator
- doet ook Neorage maar niet allemaal even goed
- Armored warriors

NeoRageX
- Kof 95-99
- SF2 - SF Alpha3

Callus
- Final Fight
- Punisher
- Caddilacs and dinosaurs
- Warriors of fate
Zoiets als dit?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Er komt wel een Nieuwe Teenage Mutant ninja turtles game, op alle consoles :D _/-\O_, gemaakt door konami dacht ik (not sure th0 :P)

Die SNES versie(s) heb ik echt TE veel gespeeld, die 0wnen echt :)

This space is occupied

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Lord_Mithril schreef:
Fighting Force? :)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Streets of Rage (1 t/m 3), Turtles II, Golden Axe (1 t/m 3), Sunset Riders en misschien ook de Probotactor (oid) serie.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Konami komt binnenkort met een nieuwe turtles game op de Gamecube.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• LordMithril
  • Laatst online: 27-12-2025
jep _/-\o_ dat was em

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Binnekort komt er een cell-shaded Turtles game uit op een van de consoles.. weet ff niet welke.
Ziet er wel strak uit iig :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 14:12:
Binnekort komt er een cell-shaded Turtles game uit op een van de consoles.. weet ff niet welke.
klopt, op de gamecube ^_^

ik ga dus ook binnenkort een GC kopen, samen met een GBA adapter om vervolgens Double Dragon en Final Fight one van de GBA o pde GC te kunnen spelen ^_^

tot die tijd vermaak ik me met Callus, Kawaks en Mame :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

:*)
brings back memory's :P
was eigenlijk best wel een slecht spel :P maar de multiplayer was gewoon super leuk, ik speelde het echt hele dagen, samen, op hard ofzo :)

Teamwork is ook altijd leuk bij dat soort spellen :)

This space is occupied

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Wom

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:12:
Is multiconsole, dus zowel Gamecube als PS2 en Xbox. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

De hulk is eigenlijk een beetje zo'n soort spel. In de hulk levels dan. Beetje rondlopen en beuken op alles dat beweegt. En je kan ook nog dingen oppakken waar je lekker mee kan rammen.

Verwijderd

Streets of Rage 2 was eigenlijk wel het toppunt van het génre.
Probotector wer daarnet ook genoemd, maar dat is toch weer heel wat anders, sidescrowling shooter ofzow? in iedergeval heet die serie eigenlijk Contra, en daar is wel weer een van voor de PS2 uitgekomen. Contra III was daarvan het hoogtepunt.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Sonic Blastman op de SNES had echt hilarischwe moves. Helaas werd het snel saai. Ook is daarvan een deel 2 uitgebracht, die ondersteunde tenminste nog twee spelers, waardoor de levensduur een stuk langer werd.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:48
die nieuw turtles game komt ook op de pc

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Zombie Revenge op de DreamCast is ook zo'n simpele beat em up ... aanrader als je die nog kunt vinden ...

Streetfigther, Final Fight, dat waren nog eens tijden zeg ... :Y)

| My SpiderWeb |

Verwijderd

Splatterhouse 3 is ook nog steeds te gruwelijk en creepy op de megadrive.

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

Enige spel wat op een next gen console is uitgekomen en op zoiets lijkt is The bouncer op de PS2 (launch titel) helaas was de game heel en heel kort

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• J-Force
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Double Dragon, Streets of Rage, Final Fight, Fighting Force.....Ja dat waren nog eens spellen. >:)
Zou helemaal te gek als deze spellen in een nieuw jasje worden gestoken met de graphics van nu. Dit soort spellen mis ik wel de laatste tijd.

Dead to Rights is denk ik wel de (beste) beat 'em up/shooter van dit moment, helaas alleen voor de Ps2, GameCube & Xbox en jammer genoeg niet voor de pc ;(

Het spel kun je zien als een kruising tussen Max Payne & Fighting Force. Ja ja mensen er zit ook bullet-time in het spel gebakken! :P _/-\o_

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://images.rottentomatoes.com/images/games/coverg/37/621437.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gameplanet.co.nz/images/mag/Reviews/Screenshots/0002582,01-thumb.jpeg Afbeeldingslocatie: http://www.gameplanet.co.nz/images/mag/Reviews/Screenshots/0002582,03-thumb.jpeg Afbeeldingslocatie: http://www.gameplanet.co.nz/images/mag/Reviews/Screenshots/0002582,05-thumb.jpeg Afbeeldingslocatie: http://www.gameplanet.co.nz/images/mag/Reviews/Screenshots/0002582,06-thumb.jpeg Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/dtr5.jpg Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/dtr4.jpg

Check hier voor nog een aantal vette moves :9~

Dit zegt genoeg of niet?

[ Voor 63% gewijzigd door J-Force op 09-10-2003 06:01 ]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:48
in november komt dead to rights ook op pc

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Hoi mensen, ik raad voor de zoveelste keer Minority Report aan.

Je kan alleen wapens in de vorm van geweren oppakken, maar met een cheat kan je een honkbal knuppel unlocken (en dit bewijst dat het spel eerst een generieke beat'em up was, voordat ze ede minority report label erop plakte... omdat ze wisten dat dit soort genres slecht verkopen :_| )
Maare, in Minority Report kan je lekker smijten met mensen... in planten bakken schoppen, boekenkasten, van gebouwen af (door het raam)... lekker "vet". :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11-2025
Klinkt goed :)

Een nieuwe 2D beat 'em up lijk "Viewtiful Joe"
O.A. hier wat screenshots.
Cell Shaded dus heel apart sfeertje.

Ik heb trouwens goede herinneringen aan Double Dragon op de NES B)

[ Voor 26% gewijzigd door Gman op 09-10-2003 13:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 20:41:
Splatterhouse 3 is ook nog steeds te gruwelijk en creepy op de megadrive.
Jah cool :)

Oldschool shit......! :)

Verwijderd

Double dragon 1, 2 en 3...

Met van die vette moves. Vijanden keihard wegbeuken enzo.

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

en het samenwerken was ook altijd zo cool, op elkaar springen en dan gelanceerd worden, en een flying kick geven. Werkte/raakte zelden, maar het was zo cool! :p

Viewtiful Joe kan misschien wel heel erg cool zijn, maar het is toch wel wat anders dan double dragon enzo hoor..
Ik heb trouwens slechte dingen gehoord over dat Dead to Rights, maar ik moet zeggen, het ziet er wel cool uit, en die geripte bullet time neem ik dan maar voor lief! :)

Als ik al die titels hier voorbij zie komen, bijna allemaal gespeeld, en prachtig dat ze waren, zeker met ze allen, want alleen daalde het speelplezier naar 0,5% :p

En zo is het!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Ik heb ook een keer zo'n Batman en Robin spel gehad. Volgens mij was die ook op de PC. Die past zeer zeker ook in dit genre.

Verwijderd

Topicstarter
Even paar daagjes weggeweest en gelukkig flink wat reacties zie ik nu. Ik doelde inderdaad op nieuwe spelletjes en niet op ROMs enzo, ookal is dat toch ook best leuk. Aaaah, nostalgie :-) Ik ga eens kijken naar de hiergenoemde titels. Hoop echt dat er iets leuks bij zit. Snap niet dat het nog maar zo weinig gemaakt wordt. Verkoopt het dan slecht? Kan het me nauwelijks voorstellen, als ze echt een GOEDE beat 'm up maken. Is toch stukken leuker dan die arena battle ellende???
Pagina: 1