* koelkast vraagt u de aandacht voor het volgende:
Ik ben bezig een audio-cd te kopieren naar een andere CD. Deze cd heeft geen enkele vorm van beveiliging. Het kopieren doe ik on-the-fly.
De brondrive is een Pioneer 500M DVD speler.
De doeldrive een Lite-On DVD brander (4 speed).
Nu krijg ik het niet voor mekaar een normale kopie te branden, er zitten telkens haperingen in de cd, om de zoveel seconden. Ik heb geprobeerd:
verschillende media:
- Nashua 52x CD-R
- Emtec 4x CD-RW
- Imation 40x
verschillende snelheden:
- lezen op 40 speed, branden op 40 speed
- lezen op 40 speed, branden op 4 speed
- lezen op 4 speed, branden op 2 speed
verschillende programma's:
- Nero Burning Rom v 6
- Alcohol 120%
Het kopieren gaat gewoon on-the-fly. Nu vraag ik me af waar het aan ligt dat ik steeds haperingen krijg. De snelheid? Lijkt me stug, ik heb allerlei verschillende snelheden geprobeerd. Media? Lijkt me ook niet, heb ik ook verschillende geprobeerd.
Waar kan het nog meer aan liggen? Wie helpt?
Ik ben bezig een audio-cd te kopieren naar een andere CD. Deze cd heeft geen enkele vorm van beveiliging. Het kopieren doe ik on-the-fly.
De brondrive is een Pioneer 500M DVD speler.
De doeldrive een Lite-On DVD brander (4 speed).
Nu krijg ik het niet voor mekaar een normale kopie te branden, er zitten telkens haperingen in de cd, om de zoveel seconden. Ik heb geprobeerd:
verschillende media:
- Nashua 52x CD-R
- Emtec 4x CD-RW
- Imation 40x
verschillende snelheden:
- lezen op 40 speed, branden op 40 speed
- lezen op 40 speed, branden op 4 speed
- lezen op 4 speed, branden op 2 speed
verschillende programma's:
- Nero Burning Rom v 6
- Alcohol 120%
Het kopieren gaat gewoon on-the-fly. Nu vraag ik me af waar het aan ligt dat ik steeds haperingen krijg. De snelheid? Lijkt me stug, ik heb allerlei verschillende snelheden geprobeerd. Media? Lijkt me ook niet, heb ik ook verschillende geprobeerd.
Waar kan het nog meer aan liggen? Wie helpt?