hey, ik heb al een hele tijd een ti4200 (msi) met 128 mb, en sinds dat ik 'm een maand heb ofzo, krijg ik diagonale lijnen over mijn beeld als mijn videokaart zich moet inspannen en flikkerende driehoekjes in textures.
Hij is niet kapot (heb 'm al teruggestuurd), en aan mn os, moederbord, drivers of koeling kan het niet liggen; de eerste 3 heb ik al verwisseld (alle detonators drivers van nvidia gaven hetzelfde effect) en er is voldoende airflow.
Mn 3dmark score was 1031, op een duron 900 en 256 mb intern
Het enige waar het nog aan zou kunnen liggen is mn voeding, een noname 300 watt met
3,33 op de +3.3V lijn,
4.92 op de +5V,
11.71 op de +12V,
-16.97 op de -12V en
-8.78 op de -5V lijn
is het tijd voor een nieuwe voeding of kan het toch nog iets anders zijn?
ps begin nu niet over hoe kut een noname voeding is, dat besef ik me en het ding draait inmiddels 3 jaar zonder echte problemen en met aardig wat upgrades.
Hij is niet kapot (heb 'm al teruggestuurd), en aan mn os, moederbord, drivers of koeling kan het niet liggen; de eerste 3 heb ik al verwisseld (alle detonators drivers van nvidia gaven hetzelfde effect) en er is voldoende airflow.
Mn 3dmark score was 1031, op een duron 900 en 256 mb intern
Het enige waar het nog aan zou kunnen liggen is mn voeding, een noname 300 watt met
3,33 op de +3.3V lijn,
4.92 op de +5V,
11.71 op de +12V,
-16.97 op de -12V en
-8.78 op de -5V lijn
is het tijd voor een nieuwe voeding of kan het toch nog iets anders zijn?
ps begin nu niet over hoe kut een noname voeding is, dat besef ik me en het ding draait inmiddels 3 jaar zonder echte problemen en met aardig wat upgrades.