De NV20 wordt uitgerust met iets dergelijks. Het zit volgens mij in de hardware en niet in de software... (tenminste, bij de NV20 dan)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
huh maar het zat toch ook in die nieuwe drivers van 3dfx 
En dat er eerst niet hardwarematig in ...
En dat er eerst niet hardwarematig in ...
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Het is op het moment nog niet echt duidelijk hoe 3dfx dit aan het doen is.
Maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als bij de fsaa en de s3tc ondersteuning bij de geforce. Die hadden dit ook niet als mogelijkheid toen de kaart voor het eerst werd verkocht, maar zeerwaarschijnlijk vanwege pr-redenen toch erin gezet.
Maar ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als bij de fsaa en de s3tc ondersteuning bij de geforce. Die hadden dit ook niet als mogelijkheid toen de kaart voor het eerst werd verkocht, maar zeerwaarschijnlijk vanwege pr-redenen toch erin gezet.
Verwijderd
Bij de eerste specs (ergens op 3dfxgamers.com werd hiernaar verwezen) kon men zien dat HSR wel in de hardware zit van de Voodoo5 maar dat het gepaard zou gaan met een aantal moeilijkheden en daarom nog niet als geldige functie werd geaccepteerd.
Eerst moeten de glitches weggewerkt worden, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit 3dfx gaat lukken, als ik de verbetering t.o.v. de vorige drivers zie.
Eerst moeten de glitches weggewerkt worden, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit 3dfx gaat lukken, als ik de verbetering t.o.v. de vorige drivers zie.
Pagina: 1