Ik zie door de bomen het bos niet meer, heb verschillende dingen nu geprobeerd, verschillende raad van andere topics opgevolgd, maar mij is het niet helemaal duidelijk. Ook heb ik op dvdrhelp.com gekeken, echter het probleem is niet of ik een bestand niet ongezet kan krijgen, maar welke bitrate de streams nu werkelijk zijn. Ik heb onderstaande informatie weten te achterhalen:
BESTANDSINFORMATIE:
---
AUDIO:
Duur: 00:55:54
Bitverwerkingssnelheid: 1006kbps
Grootte van geluidsfragment: 16 bits
Kanalen: 2 (stereo)
Geluidsopname: 32 kHz
---
VIDEO:
Gegevenssnelheid: 60kbps
Grootte van beeldfragment: 24 bits
Naam van gegevensstroom: video 2
====
MEDIA PLAYER INFO:
Duur: 55:54
Bitsnelheid: 491kbps
Mediatype: Videogegevens
Videoformaat: 352 x 264
Audiocodex: Windows Media Audio V8 32 kbps, 32 kHz, stereo
Videocodex: Windows Media Video V8
394 MB (413.847.744 byte) groot
===
Ik heb de volgende informatie nodig voor het programma:
AUDIO: Frequency in Hz, Bitrate in kbits/sec.
VIDEO: Bitrate in kbits/sec
===
Als eerste zie ik daar een audioverwerkingsnelheid van 1006kbps zijn, prima, die heb ik nodig: 1006kbps = 1006 kbits/sec. kHz zie ik ook staan: 32 kHz = 32.000 Hz.
Video kan ik er ook nog uithalen 60kbps = 60kbps.
===
Als ik nu met mijn volle verstand naar die getallen kijk dan zeg ik: klopt geen zak van. 1006kbps voor een audiostream? Een cd heeft er maar 320kbps hoe kan een simpele asf stram zo'n hoge audiostream hebben, die kan ik helemaal niet in mijn programma opgeven.
Ga ik bij de audio af op de informatie die Mediaplayer mij over de ASF geeft dan zal het voor audio 32kbps moeten zijn, maar dat lijkt me weer wat laag voor de kwaliteit die ik hoor in het videofragment. Wat is nu de werkelijke bitrate van de audiostream?
Kijk ik vervolgens naar de video informatie die ik gegeven heb 60kbps, dat zou op zich heel prima kunnen, hoewel het hier volgens mij nog om bitjes gaat zal die stream op een 7,5 KByte/sec zitten? beetje ongeloofwaardig voor de kwaliteit die ik op mijn scherm te zien krijg. Dus dat lijkt me ook niet helemaal goed.
---
Ik heb hier een ADSL basis abonnement en op het web speel ik de bestandjes zonder hakken en stoten af. Dus zo gigantisch moeten zie bitrates ook weer niet zijn, maar ik kan er maar niet achter komen wat de juiste bitrate is van de streams. Iemand die me kan helpen?
BESTANDSINFORMATIE:
---
AUDIO:
Duur: 00:55:54
Bitverwerkingssnelheid: 1006kbps
Grootte van geluidsfragment: 16 bits
Kanalen: 2 (stereo)
Geluidsopname: 32 kHz
---
VIDEO:
Gegevenssnelheid: 60kbps
Grootte van beeldfragment: 24 bits
Naam van gegevensstroom: video 2
====
MEDIA PLAYER INFO:
Duur: 55:54
Bitsnelheid: 491kbps
Mediatype: Videogegevens
Videoformaat: 352 x 264
Audiocodex: Windows Media Audio V8 32 kbps, 32 kHz, stereo
Videocodex: Windows Media Video V8
394 MB (413.847.744 byte) groot
===
Ik heb de volgende informatie nodig voor het programma:
AUDIO: Frequency in Hz, Bitrate in kbits/sec.
VIDEO: Bitrate in kbits/sec
===
Als eerste zie ik daar een audioverwerkingsnelheid van 1006kbps zijn, prima, die heb ik nodig: 1006kbps = 1006 kbits/sec. kHz zie ik ook staan: 32 kHz = 32.000 Hz.
Video kan ik er ook nog uithalen 60kbps = 60kbps.
===
Als ik nu met mijn volle verstand naar die getallen kijk dan zeg ik: klopt geen zak van. 1006kbps voor een audiostream? Een cd heeft er maar 320kbps hoe kan een simpele asf stram zo'n hoge audiostream hebben, die kan ik helemaal niet in mijn programma opgeven.
Kijk ik vervolgens naar de video informatie die ik gegeven heb 60kbps, dat zou op zich heel prima kunnen, hoewel het hier volgens mij nog om bitjes gaat zal die stream op een 7,5 KByte/sec zitten? beetje ongeloofwaardig voor de kwaliteit die ik op mijn scherm te zien krijg. Dus dat lijkt me ook niet helemaal goed.
---
Ik heb hier een ADSL basis abonnement en op het web speel ik de bestandjes zonder hakken en stoten af. Dus zo gigantisch moeten zie bitrates ook weer niet zijn, maar ik kan er maar niet achter komen wat de juiste bitrate is van de streams. Iemand die me kan helpen?