Toon posts:

twinview probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een asus v6800 en er schijnt twinview op te zitten. Ik zou echter niet weten hoe ik dit voor elkaar krijg. Er zit nl. maar 1 gewone vga uitgang op. Iemand een idee hoe ik daar ooit 2 monitoren op aan kan sluiten ?? Ik ben al heel lang aan het zoeken maar kan geen oplossing vinden.

Bvd
John

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Als er één vga uitgang op zit houdt 't al snel op :+ Daarenboven ondersteund de GeForce 256 ook niet twee schermen, dus een oplossing is er gewoonweg niet :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

onder twinview verstaat nVidia bij mijn weten ook monitor + tv. Wanneer je zegt dat je maar één vga uitgang hebt, bedoelen ze waarschijnlijk die configuratie. Als er ook geen tv-uitgang op zit, dan heb je gewoon geen twinview-model :)

Verwijderd

Een V6800 is een Geforce (1) 256DDR en die ondersteunt absoluut geen twinview.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan moet ik een andere kaart hebben, maar kan iemand mij adviseren.

Ik wil absoluut 2 monitoren (1 tft 17" & 1 19" crt) aansluiten op mijn pc. Ik gebruik dat dan voornamelijk voor adobe premiere. Ik speel NOOIT spelletjes. verder alleen een beetje photoshop enz. Wil niet te veel uitgeven. Heb PIV 2.4 met 512 intern. Heb toch geen supersnelle kaart nodig dan ???

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Matrox DualHead

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

vraagje over die matrox kaarten.

Als ik voor de zoveelste keer door de prijslijsten van de verschillende onderdelen aanbieders heen kijk zie allerhande kaarten met 128 tot 256 MB geheugen. Die Matrox Dualhead kaarten in dezelfde prijsklasse hebben dan iets van 16 tot 32 MB.... lever je dan niet enorm aan prestatie in? Maakt dat DualHead die kaart zo enorm duur?
Voor dat geld kun je bijna een PCI en een AGP kaart van 32MB kopen... zelfde resultaat minder $$$

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Okay, nu wordt het een "wat moet ik nemen?"-topic. Er zijn tegenwoordig 'tig verschillende kaarten met dualhead functionaliteit te krijgen; met ATI, nVidia en Matrox chips. Kijk wat rond en je komt er wel uit :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.