[OGR-24] hitparade van 7 oktober Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
* Pim. zit met een scherfwerend vest deze DPCH te tiepen
Leuke scores weer !
* Pim. rent snel de DPCH weer uit

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

OGR-24 hitparade van 7 oktober 2003

Top 30

1.(+1)26.828Team ColdFusion4.546.480(1)
2.(-1)24.438JiveY [24#3 25#19 64#92 72#147]4.319.269(2)
3.(=)763EliteHackers.com579.655(7)
4.(+4)274NoizyCows Is Powered By DaRk Rain343.358(13)
5.(+6)223Akkermans11.272(109)
6.(-1)100Dijkhuis41.083(50)
7.(-1)31Team Cow Kunstje featuring Los Alcoholicos231.378(16)
8.(+)5HeinZ86.009(29)

Top 15 teams

1.(=)52.662Dutch Power Cows24.545.758(1)
2.(=)6.515Team Ninja - The Counts of Crunch4.090.200(7)
3.(+)1.051On top of the STACK242.883(127)
4.(+9)525Free-DC1.756.549(20)
5.(+)490Rensselaer Polytechnic Institute (RPI)66.786(427)
6.(+)462Japan FreeBSD Users Group1.800.418(19)
7.(+)222Latvian Linux Users Group (LLUG)207.650(145)
8.(+2)51Winbiff Users Group2.025.831(17)
9.(+2)41Namibia RC5-64 team1.230.055(30)
10.(+)40vaxer.net89.194(328)
11.(+)29Computer Magazine Belgium331.420(99)
12.(+)26Ars Technica Team Beef Roast3.802.363(8)
13.(+10)21Russian Team3.238.471(10)
14.(-10)8Team Warped (OS/2)2.876.482(11)
15.(+)5Team J-KIDS590.598(54)

Leden

Aantal leden791
Verschil met vorige dag0
Nieuwe leden0
Retirements0

Huh?? Niemand joinde gisteren DPC!!! Boehoehoehoeeeee.... :'(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

het blijft spannend hiero >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Go go go LA :p
[stomme vraag mode]
Al info van D.Net over het einde??
[/stomme vraag mode]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 04:21

scorpionv

This space for rent

Wij verzorgen standaard 75% van de totale OGR-24 output tegenwoordig :P

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Al die verloren processorkracht van Los Alcoholicos op dit project ;(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:36

sus

is druk :+

Mobster schreef op 08 October 2003 @ 09:02:
Al die verloren processorkracht van Los Alcoholicos op dit project ;(
Ja, tis gewoon eeuwig zonde. We kunnen de power beter overzetten naar een ander project, maar ja. Die #1 blijft van ons. Dus moeten we daar onze power maar op houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

SuspiciouS schreef op 08 oktober 2003 @ 09:53:
[...]Ja, tis gewoon eeuwig zonde. We kunnen de power beter overzetten naar een ander project, maar ja. Die #1 blijft van ons. Dus moeten we daar onze power maar op houden.
Dan moet je dus ook niet klagen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 12-09 22:15
het moet niet gekker worden. Mensen zijn het met Mobster eens :? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 08-10-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

ook voor is. Toch wel :)

Maar, doe dan gewoon een lock erop, dus wel de DPCH, maar dat er niet in kan worden gereageerd ofzo. Want stats willen we wel zien eigenlijk.

Maar, de sfeer wordt er niet beter op inderdaad.... (en ja, daar ben ik zelf ook deels schuldig aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
MarcyDarcy schreef op 08 oktober 2003 @ 13:21:
het moet niet gekker worden. Mensen zijn het met Mobster eens :? 8)7
Het meest erge is nog, Mobster is het met mij eens :P

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, zie je maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wilt niet zeuren.
Maar ik dacht dat iedereen de vrijheid had binnen DPC het project te kiezen wat hij, zij of hun willen.

Dus kiest Jivey ervoor om dit project te blijven doen tot in het einde der tijden, is dat zijn keuze en zij goed recht.
Wilt TCF hier op #1 blijven zullen zij dus net zo lang als Jivey op dit project moeten blijven, wat ook hun goed recht is.
Dat dit alles resulteert in een hoop "verloren" pc power, dat hangt dan weer aan de keuze die Jivey en TCF hebben gemaakt.

Het is nu gewoon wachten tot een van beide ervoor kies de "verloren" pc power op een ander project te zetten. Of tot D.net het zaakie echt afsluit. Want zolang hun nog wu's uitgeven en een mogelijkheid geven wu's in te leveren in het project nog niet afgelopen.

maar ja das mijn mening. en dan dat ik Jivey die #1 wel gun :+ :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:17:
een hoop woorden die ik al eens gezien heb
Lees de voorgaande 50 hitparades eens :9

[ Voor 4% gewijzigd door CaLeX op 08-10-2003 14:20 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

CaLeX schreef op 08 oktober 2003 @ 14:20:
[...]Lees de voorgaande 50 hitparades eens :9
Heeftie ongelijk dan :? :? :? :? :? :?

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaLeX schreef op 08 October 2003 @ 14:20:
[...]

Lees de voorgaande 50 hitparades eens :9
Ik snap terdege dat hier al voldoende over gezegt is. Doch vindt ik niet dat je deze discussie kan sluiten met het commentaar: dat ik maar de afgelopen 50 topics van ogr 24 moet gaan lezen wat ik overigens wel heb gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:17:
/me wilt niet zeuren.
Maar ik dacht dat iedereen de vrijheid had binnen DPC het project te kiezen wat hij, zij of hun willen.

Dus kiest Jivey ervoor om dit project te blijven doen tot in het einde der tijden, is dat zijn keuze en zij goed recht.
Wilt TCF hier op #1 blijven zullen zij dus net zo lang als Jivey op dit project moeten blijven, wat ook hun goed recht is.
Dat dit alles resulteert in een hoop "verloren" pc power, dat hangt dan weer aan de keuze die Jivey en TCF hebben gemaakt.

Het is nu gewoon wachten tot een van beide ervoor kies de "verloren" pc power op een ander project te zetten. Of tot D.net het zaakie echt afsluit. Want zolang hun nog wu's uitgeven en een mogelijkheid geven wu's in te leveren in het project nog niet afgelopen.

maar ja das mijn mening. en dan dat ik Jivey die #1 wel gun :+ :P :D
Mee eens

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

Ze bedoelen dus, en dat kan ik heeeel goed begrijpen, om geen ogr-24 draad meer te starten, omdat er alleen maar "geruzie" is tussen JiveY en TCF. Ook ik maak me daar schuldig aan, doe ook mee met het posten. Geen draad meer (DPCH dus), betekend ook geen gedoe meer.

Maar, zolang JiveY en TCF (en anderen ook nog een beetje) nog flushen, vind ik wel dat er ook stats moeten komen. Alleen, gooi die dan meteen op slot, kan er ook niet meer in worden geluld. Of we moeten allemaal ons mond houden :)

naja, tis een felle strijd, en daarbij vallen wel eens wat klappen (virtueel). Waar gehakt wordt vallen spaanders. Hoort er nou eenmaal bij. Ik zal -24 zo veel mogelijk met rust laten nu, en me 100% concentreren op het crunchen van wu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Ben het er ook mee eens dat iedereen zijn eigen keuzes mag maken.

Maar ben het er ook mee eens dat het met dit gesprek afgelopen moet zijn. De sfeer wordt er niet beter op. TCF en Jivey kunnen hun onevenheden ook via irc/msn/icq bespreken.

en er worden toch geen wu's meer uitgegeven?? :?

en ik baal dat NC een 20k buff-in heeft weggegooid |:( daar had TCF vast iets moois mee kunnen doen, maar das mijn persoonlijke mening

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaLeX schreef op 08 oktober 2003 @ 14:59:
en er worden toch geen wu's meer uitgegeven?? :?
True, dus OF ze zitten allebei op oude buffers te herkauwen, OF ze hadden gigantisch veel in voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik zat gisteren nog even in #OGR-24, maar er was niemand van TCF of Jive.
Wel gezellig gekicked met MarcyDarcy en CaleX. Vanavond weer? :P
SuspiciouS schreef op 08 oktober 2003 @ 14:59:
Maar, zolang JiveY en TCF (en anderen ook nog een beetje) nog flushen, vind ik wel dat er ook stats moeten komen.
Stats zijn dagelijks hier te vinden.

[ Voor 56% gewijzigd door Mobster op 08-10-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik ben het helemaal eens met Fritzz.
SuspiciouS schreef op 08 October 2003 @ 14:59:
Ze bedoelen dus, en dat kan ik heeeel goed begrijpen, om geen ogr-24 draad meer te starten, omdat er alleen maar "geruzie" is tussen JiveY en TCF. Ook ik maak me daar schuldig aan, doe ook mee met het posten. Geen draad meer (DPCH dus), betekend ook geen gedoe meer.

Maar, zolang JiveY en TCF (en anderen ook nog een beetje) nog flushen, vind ik wel dat er ook stats moeten komen. Alleen, gooi die dan meteen op slot, kan er ook niet meer in worden geluld. Of we moeten allemaal ons mond houden :)

naja, tis een felle strijd, en daarbij vallen wel eens wat klappen (virtueel). Waar gehakt wordt vallen spaanders. Hoort er nou eenmaal bij. Ik zal -24 zo veel mogelijk met rust laten nu, en me 100% concentreren op het crunchen van wu's.
Dat geruzie valt best mee, als je er nou niet steeds weer over begint is er volgens mij ook al bijna geen geruzie meer. En de stats wel posten maar dan direct op slot is zinloos, kijk dan gewoon op dnet voor de stats. Ik vind dat het gewoon gepost moet worden en dat je kan reageren. Lukt dat niet dan moeten jive en TCF leden maar niet meer in de ogr-24 dpch reageren.
En het crunchen van wu's vereist toch geen concentratie? :+ Je kan gewoon gaan liggen pitten hoor :+

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Volgens mij is het dichtgooien van de stats omdat een paar mensen "woorden" hebben de omgekeerde wereld.
Je gaat toch geen groep straffen om één of twee personen ??. Als de sfeer verpest wordt in de DPCH dan moeten het persoon die er mee begint aangesproken worden op zijn volwassenheid en zijn verantwoordelijkheids gevoel.

Lukt dat niet :) ... tsja, dan hebben we altijd Dsmarty en Dutchman nog, maar zover zal het niet komen denk ik we zijn allemaal volwassen genoeg om dit nu te laten liggen ??? :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Mobster schreef op 08 October 2003 @ 15:11:
Ik zat gisteren nog even in #OGR-24, maar er was niemand van TCF of Jive.
Wel gezellig gekicked met MarcyDarcy en CaleX. Vanavond weer? :P
neej vanaaf dvd kijken met me meisje :D

maar ik ben wel tegen stats op slot trouwens :X

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

* Funcracker blaat

refresh werkte niet |:(

[ Voor 90% gewijzigd door Funcracker op 08-10-2003 16:18 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Laatst online: 30-11-2024
Van mij mogen de stats ook wel op slot. Het verbaast mij trouwens dat er nog zoveel geflushed wordt, ook al is het project (zo goed als) afgerond. Toen duidelijk werd dat het project zo'n beetje voltooid was heb ik besloten mijn rekenkracht elders in te zetten, en dat zouden Jive en TCF ook moeten doen >:)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

OK. Gooi ik het over een andere boeg :P

Projecten waar meer flushers zijn (SoB, DPAD etc.) krijgen o.a. geen dagelijkse DPCH vanwege het lage aantal flushers.....

Oh well. Het is ook wel lekker. Zo'n DPCH waar je lekker een beetje offtopic in kan lullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Op het TCF Forum heb ik iig al een oproep/verzoek geplaatst gericht aan TCF'ers om de OGR-24 DPCH's zoveel mogelijks links te laten liggen. Naar mijn mening wordt het geheel ook wel weer erg opgeblazen. Als de stats dan toch al op slot zouden moeten, post ze dan maar gewoon helemaal niet. Ik denk echter dat het niet nodig is en als er niet telkens in een DPCH weer over begonnen wordt zullen de komende DPCH's een stuk rustiger zijn.
We grazen gewoon vrolijk verder en moge de beste winnen.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

:) wijze woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Wat een party pooper hè die ColdFusion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Doe een eerste stap en maak van de dagelijkse DPCH een wekelijkse (zoals bij SoB). Dan wordt de discussie niet telkens opnieuw gestart en kan iedereen toch de onderlinge strijd volgen (volgens mij doen nl. nogal wat mensen dat ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

OGR-24 is beter dan GTST+ONM+TBATB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

TBATB is beter dan OGR, daar komen nog af en toe vrouwen in voor!
( GTST en ONM ook trouwens, toch?? ) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive is in de rondte aan het kijken naar andere projecten waar DPC nog niet zo lekker in de stats staat (en die wel voor de dc-rankings tellen natuurlijk) ....

Mijn "droom" om boven dat gewraakte depaul op 4.7P te staan bij ogr-24 ga ik waarschijnlijk niet halen :( omdat ik waarschijnlijk niet genoeg wu's meer heb. (* Jive kijkt TCF liev aan)
Maar er zal waarschijnlijk in ieder geval wel een DPC'r op #1 staan teminste

Maar ik vind dit beter dan welke soapy dan ook hoor :P

[ Voor 14% gewijzigd door Jive op 08-10-2003 17:38 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geintje
  • Laatst online: 30-05 11:43

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Als soap is OGR24 onbetwist #1 :D
eat that RC5, ECC2, TSC, D2OL and SOB ( mochten er projecten die vergeten zijn dan burust dit op een misverstand :S )

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geintje schreef op 08 October 2003 @ 21:32:
Als soap is OGR24 onbetwist #1 :D
eat that RC5, ECC2, TSC, D2OL and SOB ( mochten er projecten die vergeten zijn dan burust dit op een misverstand :S )
Bij Ecc2 kan het soms ook wel eens stormen hoor! 8) Brengt een beetje leven in de dagelijkse DPCH, mag natuurlijk niet overheersen O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is van mening dat het beter is dat iedereen alkaar in zijn waarde laat; als er persoonlijke vetes zijn, los die dan onderling op maar niet op een publiek forum.

mijn eigen mening is al eerder langsgekomen: Dnet heeft naar buiten gebracht dat alle op dit moment naar buiten gebrachte stubs vaak genoeg zijn onderzocht, en feitelijk is het project op user-niveau afgerond.
Dat dnet de mogelijkheid tot het inleveren van stubs niet heeft uitgeschakeld komt puur voort uit hun gedachtengang dat stubs snel genoeg uitsterven zodra geen nieuwe worden uitgegeven; wat dat betreft kennen ze DPC nog steeds niet goed genoeg ;)

Over dat mensen nog na publiek maken van die melding stubs willen inleveren om hun stats-positie te verbeteren is iets wat ieder voor zich moet weten, maar dat dan meerdere mensen nog de #1 spot proberen te veroveren, en elkaar bij tegenslag erover gaan flamen gaat me écht te ver.

Iedereen met klachten, commentaar, verzoeken, of lekkere biertjes (ik hoop het laatste :P) kan mailen naar OGR@DutchPowerCows.org ; alle mails worden indien gewenst anoniem, discreet en zorgvuldig behandeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 21:50:
***...Hoop geblaat wat een mening moet vormen...***

Iedereen met klachten, commentaar, verzoeken, of lekkere biertjes (ik hoop het laatste :P) kan mailen naar OGR@DutchPowerCows.org ; alle mails worden indien gewenst anoniem, discreet en zorgvuldig behandeld :)
Ook voor andere problemen die niet relevant zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

joehoe! wat een hoop gezeur! :P
mijn openingsreactie is juist gebasseerd op het feit dat het hier altijd lekker om de strijd tussen TCF en Jivey gaat! Da's toch alleen maar helemaal top?! Lang leve de competitie! Want DC draait niet enkel om het wetenschappelijke nut, de competitie is hetgeen de strijd omhoog houdt! :)

Dus Jivey, ga zo door! Ga die TCF'ers eens effe flink proberen in te halen!
Enne TCF, probeer eens te kijken hoe dichtbij je hem kan laten komen :P
(ofwel hou die spanning erin en loop met zijn allen (dus ook alle niet 'Jivey/TCF''ers) niet te piepen maar geniet van dit alles! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

_/-\o_ Sequence Spirit _/-\o_

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

* Oezie Woezie doet vandaag ook weer een aanval op #1 :P

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Kan me de tijd nog herinneren dat Oez om buffers zat te vragen om de #1 te behalen.. gaat dan nog steeds gebeuren dan? ..................

..................
.............
..........................
Check de hitparade morgen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

OGR-24 en OGR-ers OPLETTEN!!! en [rml][ BC3] DPC 10de in ogr24[/rml]