Ik heb een vodafone live sedert feb 03 en heb gebeld en meermalen geschreven dat ik nooit een contract heb ontvangen laat staan getekend na enig pluizen door vodafone hebben ze mij in het gelijk gesteld en de V-live terug gecrediteerd en ik zou dan geen v-live meer betalen a 15 euro pm, heb ook een nieuw contract gekregen in augustus en enkele dagen terug weer gebeld met vodafone om een faktuur, kreeg een
medewerker en het hele verhaal weer uitgelegd komt tie met de dreiging dat hij wel ff een nieuw contract stuurt waarin ik elke maand 5 euro verschuldigd bent pm voor V-live, mag dat zomaar, wie heeft uitsluitsel
Ik heb een vodafone live sedert feb 03 en heb gebeld en meermalen geschreven dat ik nooit een contract heb ontvangen laat staan getekend na enig pluizen door vodafone hebben ze mij in het gelijk gesteld en de V-live terug gecrediteerd en ik zou dan geen v-live meer betalen a 15 euro pm, heb ook een nieuw contract gekregen in augustus en enkele dagen terug weer gebeld met vodafone om een faktuur, kreeg een medewerker en het hele verhaal weer uitgelegd komt tie met de dreiging dat hij wel ff een nieuw contract stuurt waarin ik elke maand 5 euro verschuldigd bent pm voor V-live, mag dat zomaar, wie heeft uitsluitsel
Ik geloof dat je startpost één enkele zin is. Wellicht kan je even leestekens gebruiken 
Wat waren de voorwaarden voor het aangaan van Voda live in februari en wat krijg je nu precies tegengeworpen?
Wat waren de voorwaarden voor het aangaan van Voda live in februari en wat krijg je nu precies tegengeworpen?