Ik zit hier achter een LAP Toppie.
Daar zit in 1 3C3FE575CT TypeIII cardbus PC-card van 3com.
Heb ik special gekocht effe 130 eurotjes uitgegeven omdat ik mij irriteerde dat als ik de status van de netwerk-verbinding bekeek er alleen stond. Verzonden aantal pakketen en GEEN bytes.
Ik heb namelijk ervaring dat als je zo'n AL Cheopo netwerk kaartje heb dat die die kuren wel eens wil vertonen.
Ik heb namelijk een desktop pc en daarin geeft hij het wel gewoon in bytes weer, bijna zelfde configuratie.
Naar mij weten ligt dat toch echt aan je type netwerk kaartje en niet aan de software instellingen volgens mij...
wie o wie kan mij verder helpen
Al ga je dus naar NETWERKVERBINDINGEN en dan TYPE netwerkverbinden LAN- of snelle Internet-verbinding en daaronder dus je netwerkkaartje de status van bekijk.
Krijg je een schermpje met 2 tabbladjes NL... Algemeen & Ondersteuning
In het tabblad van Algemeen zie je dan in je bovenvakje staan:
Verbinding
Status: Verbonden (hoe kan het ook anders)
Duur: 1 eeuw 10 dagen 66 minuten
Snelheid: 12.800 kbyte/s
Signaalsterkte: Niet draad los
En dan nu hier gaat het om dus let op
Activiteit:
Verzonden ---- (mooi getekend computertje ) ---- Ontvangen
Pakketten 538375385 | 20242849022252
En op me andere pc staat er dus
Geen pakketen maar gewoon echte Keiharde echte bytes en geen pakketten
wat heb ik daarnu aan. Hoe groot zijn die pakketjes. Als zijn ze uberhaupt elke keer even groot.
Is er dan toch een softwarematige oplossing voor of heb ik de verkeerde shit gekocht.
Duurste uitvoering van de 3com Cardbus pc-cardjes.... 3C3FE575CT
Wie kan mij verblijden met een oplossing
Daar zit in 1 3C3FE575CT TypeIII cardbus PC-card van 3com.
Heb ik special gekocht effe 130 eurotjes uitgegeven omdat ik mij irriteerde dat als ik de status van de netwerk-verbinding bekeek er alleen stond. Verzonden aantal pakketen en GEEN bytes.
Ik heb namelijk ervaring dat als je zo'n AL Cheopo netwerk kaartje heb dat die die kuren wel eens wil vertonen.
Ik heb namelijk een desktop pc en daarin geeft hij het wel gewoon in bytes weer, bijna zelfde configuratie.
Naar mij weten ligt dat toch echt aan je type netwerk kaartje en niet aan de software instellingen volgens mij...
wie o wie kan mij verder helpen
Al ga je dus naar NETWERKVERBINDINGEN en dan TYPE netwerkverbinden LAN- of snelle Internet-verbinding en daaronder dus je netwerkkaartje de status van bekijk.
Krijg je een schermpje met 2 tabbladjes NL... Algemeen & Ondersteuning
In het tabblad van Algemeen zie je dan in je bovenvakje staan:
Verbinding
Status: Verbonden (hoe kan het ook anders)
Duur: 1 eeuw 10 dagen 66 minuten
Snelheid: 12.800 kbyte/s
Signaalsterkte: Niet draad los
En dan nu hier gaat het om dus let op
Activiteit:
Verzonden ---- (mooi getekend computertje ) ---- Ontvangen
Pakketten 538375385 | 20242849022252
En op me andere pc staat er dus
Geen pakketen maar gewoon echte Keiharde echte bytes en geen pakketten
wat heb ik daarnu aan. Hoe groot zijn die pakketjes. Als zijn ze uberhaupt elke keer even groot.
Is er dan toch een softwarematige oplossing voor of heb ik de verkeerde shit gekocht.
Duurste uitvoering van de 3com Cardbus pc-cardjes.... 3C3FE575CT
Wie kan mij verblijden met een oplossing
edit:
als ik het nu niet eens een keer duidelijk uit heb gelegt weet ik het ook niet meer
als ik het nu niet eens een keer duidelijk uit heb gelegt weet ik het ook niet meer
Speedtouch freak