Ik wil me kast een kleurtje geven, maar kan ik hem dan gewoon spuiten, of moet ie eerst voorbewerkt worden. Ik sjouw nog wel eens met dat ding de trap op en af, en ik heb liever niet dat ik uitglij over de afgebladderde verf van m'n eigen case...
Verwijderd
Lichtjes opschuren. Zorg dat je geen krassen krijgt (die krijg je nooit meer weg) Afnemen met amoniak en dan spuiten.
Ik heb gewoon hema metaal/hout verf genomen. Werkt perfect.
Maak lange halen en blijf niet op een punt hangen.
Je kan ook een handvat aan de bovenkant maken.
Ik heb gewoon hema metaal/hout verf genomen. Werkt perfect.
Maak lange halen en blijf niet op een punt hangen.
Je kan ook een handvat aan de bovenkant maken.
Thanx...
En een handvat lijkt me niet zo handig, aan gezien dat een losse plaat is die met een boutje vastzit. Die moet ik er eerst afhalen, als ik de zijkant op wil breken. Ben bang dat ik dan kromme top krijg. (met een stuiterende pc als gevolg.) Dat zou zonde zijn
En een handvat lijkt me niet zo handig, aan gezien dat een losse plaat is die met een boutje vastzit. Die moet ik er eerst afhalen, als ik de zijkant op wil breken. Ben bang dat ik dan kromme top krijg. (met een stuiterende pc als gevolg.) Dat zou zonde zijn
Verwijderd
Hmm
Maar 1 schroefie??
De mijne zit met 8 schroeven vast.
Ik heb nu de kap eraf maar hij rammelt aan alle kanten zonder de bovenplaat.
(Alles ligt inteharden)
Maar 1 schroefie??
De mijne zit met 8 schroeven vast.
Ik heb nu de kap eraf maar hij rammelt aan alle kanten zonder de bovenplaat.
(Alles ligt inteharden)
Ja, eentje maar. Je schuift hem over de top (het is een tower uiteraard. Big one) Aan de voorkant klemt hij, aan de achterkant zit een schroefje en een plaatje met een gaatje voor een hangslot. Als je die eraan hangt gat hij niet meer (op de normale manier) open...
Pagina: 1