Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Nog steeds TopicReport na sluiten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is het niet handig om nadat een topic is gesloten, de topicreport te laten staan?

Want misschien zie je als user nog in een foute draad nog een foute post waar een modje overheen gekeken heeft, zodat je die bijv nog ff kan melden.

Of je wilt de sluit-post aanvullen ofzo :)

Dus het lijkt mij handig om de topicreport te laten staan, ook al is het topic gesloten.. Of misschien een bepaalde tijd na de sluiting :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dat is niet handig, aangezien ik in mijn modperiode nooit regelmatig naar de reeds gesloten topics keek. Het is nu wel makkelijk om even in de topiclijst te kijken of er nieuwe topicreports zijn. Als je een topic sluit, laat je over het algemeen de TR staan, zodat wellicht een andere mod er nog naar kan kijken, waarom hij bijvoorbeeld dicht is. Als er dan een nieuwe komt, is het alleen maar lastiger om te zien of er nieuwe reports zijn (er staan geen aantallen bij, en niet of er nieuwe reports zijn). Kortom, lijkt mij niet slim ;).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik kijk nooit naar de gesloten topics onderin TFF. Dus ik zie het niet eens als er nog een TR bij zou komen. IMO is het dus niet echt een handige extra feature. Als je toch iets wil aanvullen kun je net zo goed de slotjeszetter even aanschieten IMHO.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mjah, dat jullie niet naar de slotjes kijken is omdat er op dit moment er toch nix te kijken valt :) Als er _wel_ wat te kijken valt, dan misschien wel :)
Harm schreef op 08 oktober 2003 @ 00:20:
Als je toch iets wil aanvullen kun je net zo goed de slotjeszetter even aanschieten IMHO.
Via mail/SM? Mail is weer relatief zoveel werk en SM is ook weer zo overdreven denk ik?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Osiris schreef op 08 oktober 2003 @ 06:05:
Mjah, dat jullie niet naar de slotjes kijken is omdat er op dit moment er toch nix te kijken valt :) Als er _wel_ wat te kijken valt, dan misschien wel :)

[...]

Via mail/SM? Mail is weer relatief zoveel werk en SM is ook weer zo overdreven denk ik?
ICQ/MSN werken ook goed hoor :)

Professionele website nodig?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

topicreports maken is gelinked aan berichten plaatsen (qua rechten). Dus nee, dat gaat niet lukken - en ik heb ook niet het idee dat de modjes erop zitten te wachten :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.