ik heb sinds kort een Ultra133 TX2 controller in mijn pc, maar als ik een DVD ga branden, dan schiet mijn CPU-gebruik omhoog, en word mijn hele pc traag, ook gaat het branden niet op volledige snelheid, een dvd branden duurt ongeveer 40 minuten (terwijl dit in mijn oudere pc maar 20 minuten duurt) ook zie ik tijdens het branden, de buffer van de brander constant vol- en weer leeglopen...
ik brand vanaf een HD die niet op de promise controller zit, op de promise controller zitten alleen een (removable) HD, en de dvd brander. (de removable HD word niet gebruikt om te swappen oid, dus is tijdens het branden niet in gebruik)
Het branden gaat gewoon vanaf een image die op een HD staat die aangesloten is op de on-board IDE controller.
Verder heb ik al de laatste firmware in de controller geflasht, en de laatste drivers geinstaleerd.
mijn configuratie:
AMD 2500+
512MB PC3200 RAM
Nvidia nForce2 chipset met daarop 2 40GB ATA133 schijven
Ultra133 TX2 controller, met daarop een 40GB HD, en de NEC1100A DVD brander.
Windows XP
had al wat gezocht, maar kwam alleen op een topic uit, wat aangaf dat een soortgelijk probleem al was opgelost met laatste drivers/firmware...
ik brand vanaf een HD die niet op de promise controller zit, op de promise controller zitten alleen een (removable) HD, en de dvd brander. (de removable HD word niet gebruikt om te swappen oid, dus is tijdens het branden niet in gebruik)
Het branden gaat gewoon vanaf een image die op een HD staat die aangesloten is op de on-board IDE controller.
Verder heb ik al de laatste firmware in de controller geflasht, en de laatste drivers geinstaleerd.
mijn configuratie:
AMD 2500+
512MB PC3200 RAM
Nvidia nForce2 chipset met daarop 2 40GB ATA133 schijven
Ultra133 TX2 controller, met daarop een 40GB HD, en de NEC1100A DVD brander.
Windows XP
had al wat gezocht, maar kwam alleen op een topic uit, wat aangaf dat een soortgelijk probleem al was opgelost met laatste drivers/firmware...