Zo, mijn eerste bericht sinds tijden hier! Maar goed, ik heb een klein vraagje aan mensen die verstand hebben van draadloos LAN.
Ik heb een laptop met een Wireless LAN adapter (Cisco Systems 350 serie). Een eind verderop staat een pc het hoofdstation die het signaal verstuurd naar mijn laptop (om o.a. te internetten etc.) Maar ik zit op mijn werkplek te ver van het hoofdstation (signal quality is goed -> 70% maar signal strength is zeeeer slecht! -> 1%!
Dus ik val continu uit! Ik ben benieuwd of er versterkers bestaan die het signaal versterken, waardoor ik mijn verbinding niet verlies. (een versterker die dus alleen het signaal versterkt, meer niet...) Zodat ik lekker kan internetten zonder verbinding verlies
Ik hoor graag een reactie!
Groeten,
Eyeronized
Ik heb een laptop met een Wireless LAN adapter (Cisco Systems 350 serie). Een eind verderop staat een pc het hoofdstation die het signaal verstuurd naar mijn laptop (om o.a. te internetten etc.) Maar ik zit op mijn werkplek te ver van het hoofdstation (signal quality is goed -> 70% maar signal strength is zeeeer slecht! -> 1%!
Ik hoor graag een reactie!
Groeten,
Eyeronized