niemand heeft dus een verklaring voor dat ik veel te veel gnodes toegewezen krijg?
of ligt het misschien aan de pre release client die ik gebruik?
Ik kijk nu net ff bij de history van Team BVD. Daar zie ik dat op de flush dagen (zondags) ook erg veel geflusht wordt. Als we aannemen dat dit de proxy van dsmarty is, lijkt me dit ook niet kloppen. Op de proxy.dsamrty.com staan jullie nog onder mij. Maar jullie hebben net zoals mij ook vet hoge scores. 3 decmeber 7000 gnodes, 26 Nov 8,415 en 19 Nov 10,956. 12 Nov 10,885. Daartussen zitten nog wat mega flushes die waarschijnlijk van een andere proxy komen. Als je kijkt wat jullie halen op proxy.dsmarty.com kunnen deze getallen niet kloppen net zoals die van mij niet kloppen. Ik heb ook van die absurde getallen, maar net iets hoger, misschien komt dat doordat ik 23 Tnodes heb op de proxy en jullie 18 ofzo. Ik heb zelf 2 celerons 550 en 1 x 466 draaien. plus 10 k6-2 300 Mhz en 1 x 380 Mhz. Ze staan allemaal maar de halve dag aan. Dit kan vanaf 10 october toen ik begonnen ben, toch nooit 64 Tnodes opleveren, of ben ik nou gek

. Ik denk dat ik maar een mailtje naar distributed.net ga sturen...
vaag, vaag, vaag.