Energy down?

Pagina: 1
Acties:

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
Ik wou van vandaag m'n ogr-stubs van de afgelopen weken op [energy] kwijt voor de sinterflush, maar m'n clients zien ook 212.187.65.100 niet en de stats ervan zijn ook niet te bereiken.... :?

is dit heel tijdelijk of moet ik m'n stubs dan maar via een dist.net proxy dumpen? zou wel jammer zijn... :'(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Mijn server lag er even uit ivm vloerbedekking leggen.

• Dijkhuis
:) Dat ik daar zelf niet op kwam! :)

Verwijderd

je kan ze ook sturen naar proxy.dsmarty.com. }:O

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Verder zijn er op dutchman.keyserver.org ook OGR stats te vinden, en over niet al te lange tijd op wildhagen.keyserver.org ook (vermoed ik)

We spend our years as a tale that is told

• [eNeRGy]
Pff, meteen reclame voor de andere proxy's ... volgens mij hadden we daar een regeltje over.

• Dutchman!
ja: in reactie op een reclame voor Een proxy noem ik gelijk ook even de anderen, logisch toch.

• [eNeRGy]
Een link naar http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=91 is wel zo netjes dan.

Ik zie net dat er trouwens maar weinig zijn die hun gegevens daar updaten

• Dutchman!
link naar een overzicht van 2 al genoemde servers, zal het er de volgende keer bijzetten

(en ja dat is ironisch bedoeld)

• [eNeRGy]
*D

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kan helaas moeilijk voorkomen dat iemand anders mijn proxy noemt...

Maar ehmz, even ter aanvulling --> Als ik op WDO kijk naar de proxies die OGR ondersteunen zie ik daar alleen de proxy van eNeRGy en mijzelf staan!

De boel wel een beet up-to-date houden heren ;)

Verwijderd

Energy, wat er ook gebeurt ik blijf gewoon trouw op jouw proxy flushen. Net nog ff 7T geflusht :)

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
En wat heeft iemand eraan wanneer er op zijn proxy geflusht wordt dan? Ik flush op een distributed net proxy, maar als ik iemand een plezier doe met het flushen op een andere proxy, dan mag hij dat even toelichten.

• DSmarty
  • Niet online
Er is alleen een voordeel voor jullie: (ik spreek nu even over mijn eigen instellingen)

Elk kwartier stats-run
Makkelijker overzicht van onderlinge DPC concurrentie
Alles wordt 4x geflushed, kans op verloren stubs/wu's is een stuk kleiner

Verwijderd

DSmarty flush je alles 4 keer?
Dat brengt mij een stukje dichter bij de oplossing van mijn "probleem". Ik krijg al elke zondag, wanneer jij flusht, elke keer te veel gnodes toegewezen. Ik schijn gisteren 13.000 te hebben geflusht volgens dist.net. Dan kan nooit want zoveel haal ik nooit. Ik flush alles via proxy.dsmarty.com. Sinds het begin. Ik heb maar een paar machines k6-2 300 op school staan maar die produceren maar 300 per dag ofzo. De rest: 2 x celeron 550 en celeron 466 en een k6-2 380 en vijf k6-2 300 flushen allemaal op proxy.dsmarty.com. Ik heb nu bij de dist.net stats 50 k gnodes. (50T). Op de proxy van DSmarty heb ik "maar" 22 T. Ik snap echt niet hoe ik aan de rest kom. Misschien komt het omdat je het vier keer flusht??

Ik wil namelijk wel dat ik eerlijk aan m;n blokjes kom!! ;)

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 14:19 schreef Felysium het volgende:
DSmarty flush je alles 4 keer?
Dat brengt mij een stukje dichter bij de oplossing van mijn "probleem". Ik krijg al elke zondag, wanneer jij flusht, elke keer te veel gnodes toegewezen. Ik schijn gisteren 13.000 te hebben geflusht volgens dist.net. Dan kan nooit want zoveel haal ik nooit. Ik flush alles via proxy.dsmarty.com. Sinds het begin. Ik heb maar een paar machines k6-2 300 op school staan maar die produceren maar 300 per dag ofzo. De rest: 2 x celeron 550 en celeron 466 en een k6-2 380 en vijf k6-2 300 flushen allemaal op proxy.dsmarty.com. Ik heb nu bij de dist.net stats 50 k gnodes. (50T). Op de proxy van DSmarty heb ik "maar" 22 T. Ik snap echt niet hoe ik aan de rest kom. Misschien komt het omdat je het vier keer flusht??

Ik wil namelijk wel dat ik eerlijk aan m;n blokjes kom!! ;)
dat kan niet want dit zou b etekent dat dnet ook dubbele wu's rekent:(:(

• DSmarty
  • Niet online
IDD, lijkt me een probleem van dnet te zijn, het hoort niks te maken te hebben met dat 4x flushen!

• Dijkhuis
Energy, heb je de vloerbedekking er weer uitgehaald? :P

Verwijderd

hij lijkt nu echt down te zijn. krijg allemaal leuke : Socket Error
Connection to Remote Host timed out

Net nu we alle OGR nodes aan het dumpen zijn.

• [eNeRGy]
Sorry, ik moest nadat die andere mannetjes klaar waren, meteen ff 5 kabels door een kabelgoot trekken, scheelt weer 5 kabels op de vloer. Hierbij zat dus ook mijn kabel tussen het kastje van UPC en mijn modem... ik zal er vanavond weer 1x uitliggen (kort) en van de week waarschijnlijk nog een keer (dan worden er 8 nieuwe, geaarde stopkontakten bij geplaatst, en staan mijn PC's echt op een eigen groep + aardlek.) helaas was de goot + contactdozen er niet op tijd, anders was dit gisteren er meteen bijgedaan.

Achja.. je moet toch wat he :P

Verwijderd

is je systeem nu echt stuk. zag net de gehele boel open liggen op de webcam. en nu staat er iets van windows te installeren. iek.

http://energy.keyserver.org/webcam/

Verwijderd

niemand heeft dus een verklaring voor dat ik veel te veel gnodes toegewezen krijg?

of ligt het misschien aan de pre release client die ik gebruik?

Ik kijk nu net ff bij de history van Team BVD. Daar zie ik dat op de flush dagen (zondags) ook erg veel geflusht wordt. Als we aannemen dat dit de proxy van dsmarty is, lijkt me dit ook niet kloppen. Op de proxy.dsamrty.com staan jullie nog onder mij. Maar jullie hebben net zoals mij ook vet hoge scores. 3 decmeber 7000 gnodes, 26 Nov 8,415 en 19 Nov 10,956. 12 Nov 10,885. Daartussen zitten nog wat mega flushes die waarschijnlijk van een andere proxy komen. Als je kijkt wat jullie halen op proxy.dsmarty.com kunnen deze getallen niet kloppen net zoals die van mij niet kloppen. Ik heb ook van die absurde getallen, maar net iets hoger, misschien komt dat doordat ik 23 Tnodes heb op de proxy en jullie 18 ofzo. Ik heb zelf 2 celerons 550 en 1 x 466 draaien. plus 10 k6-2 300 Mhz en 1 x 380 Mhz. Ze staan allemaal maar de halve dag aan. Dit kan vanaf 10 october toen ik begonnen ben, toch nooit 64 Tnodes opleveren, of ben ik nou gek ;). Ik denk dat ik maar een mailtje naar distributed.net ga sturen...

vaag, vaag, vaag. :)
Pagina: 1