Toon posts:

[PHP] PHP-Nuke installe

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke meschien een beetje rookie dat ik dit vraag maar begin pas net me PHP en het installe Van PHP-Nuke lukt al niet ik heb al een FTP..

en daar moet ik zeg maar alles op gooien maar ik kom er maar niet uit wie helpt me !

me msn is : Lovesnena_cs@hotmail.com

of help me via het forum

alvast bedankt Nick "Jugad0r" van der Vlist

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Erhm.. Wat lukt er niet?

En aangezien iedereen zo ongeveer in PW zo eigenwijs is om z'n eigen software / forums te maken, denk ik dat je beter terecht kan bij http://www.phpnuke.org/ :)

[ Voor 78% gewijzigd door gorgi_19 op 07-10-2003 22:03 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

Ja, Dit forum bedoelt voor mensen die zelfs programmeren

Verwijderd

Topicstarter
jah zeg maar PHP nuke gebruiken met templates toeveogen enzow ik snap er echt 0% van......

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 22:03:
jah zeg maar PHP nuke gebruiken met templates toeveogen enzow ik snap er echt 0% van......
Aangezien de lui van PHP-nuke nog enig gevoel hebben voor sociaal gedrag zijn zij zo lief geweest om her en der wat documentatie te verspreiden, en ook de interface wijst best voor zich, als je er sloom doorheen gaat en leest ipv clickt kom je er wel :)

overigens zijn ze ook zo lief geweest om een site op te richten forum incluis :)

[ Voor 9% gewijzigd door simon op 07-10-2003 22:07 ]

|>

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zo: hoef je alleen maar te klikken ;)

http://www.phpnuke.org/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Simon schreef op 07 October 2003 @ 22:06:
[...]

Aangezien de lui van PHP-nuke nog enig gevoel hebben voor sociaal gedrag zijn zij zo lief geweest om her en der wat documentatie te verspreiden, en ook de interface wijst best voor zich, als je er sloom doorheen gaat en leest ipv clickt kom je er wel :)

overigens zijn ze ook zo lief geweest om een site op te richten forum incluis :)
En het PHP-nuke-support-forum levert wel techsupport op hun produkten waar Programming & Webscripting over zelf gemaakte programmatuur gaat, en dit topic dus niet :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.