Hallo. Weer een netwerk probleempje van mij. Dit keer zijn het de shares die niet mee willen werken.
Als ik namelijk een share maak en niks verander, dus dat iedereen mag doen wat ie wil op die share, en ik naar Mijn netwerklocaties ga om in die share te gaan mag ik er zelf NIET in. Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Want ik heb samen met een vriend al gezocht naar allerlei oplossingen maar we kwamen er niet uit.
Extra info:
Share aangemaakt met Eigen naam
Eigen naam is een Administrator
Share is NIET aanspreekbaar met geeneen account
Geprobeerd met Gast account, Administrator zelf, en eigen naam.
tis eigelijk een best simpele klacht. Je moet t zo zien. Jij maakt een share en JIJ mag r zelf nie eens meer op. Vreemd nietwaar?
Als ik namelijk een share maak en niks verander, dus dat iedereen mag doen wat ie wil op die share, en ik naar Mijn netwerklocaties ga om in die share te gaan mag ik er zelf NIET in. Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Want ik heb samen met een vriend al gezocht naar allerlei oplossingen maar we kwamen er niet uit.
Extra info:
Share aangemaakt met Eigen naam
Eigen naam is een Administrator
Share is NIET aanspreekbaar met geeneen account
Geprobeerd met Gast account, Administrator zelf, en eigen naam.
tis eigelijk een best simpele klacht. Je moet t zo zien. Jij maakt een share en JIJ mag r zelf nie eens meer op. Vreemd nietwaar?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 22:28 ]