Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pricewatch] Prijs toevoegen lukt me niet

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik probeer bij de Nokia 3100 de prijs van GSMcorrect.nl toe te voegen. Echter: GSMcorrect.nl staat in geen van beide lijstjes als leverancier en als ik hen toe wil voegen als nieuwe shop kan dat niet omdat deze al bestaat ... :?

Mis ik iets?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

GSMcorrect.nl is één van de bedrijven die bij Tweakers.net een Pricewatch Manager hebben. :) Deze winkel heeft zijn Pricewatch gelocked zodat er geen aanpassingen kunnen plaats vinden. Waaronder dus ook het toevoegen van een product valt.

• pven
  • Niet online
Ok, is duidelijk. Had ik deze informatie zelf ergens kunnen vinden?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Longbeard, ik ben hier ook als eens vaker tegenaan gelopen. Is er geen mogelijk dat gemeld wordt dat een bedrijf gelocked is en zelf prijzen kan invoeren? Momenteel krijg je daar dus geen melding van, en dat schept dus blijkbaar onduidelijkheid. Mensen proberen het bedrijf alsnog toe te voegen als ze het niet in de lijst zien staan. Wellicht is een vermelding in de lijst met een slotje ernaast een optie? Dan kan je direct zien dat het bedrijf wel in de lijst staat, maar gelocked is.

update: beter nog: als je toch op zo'n bedrijf met slotje klikt, moet er gewoon een popup komen met "U kunt geen prijzen voor dit bedrijf invoeren, dat doet het bedrijf zelf."

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 07-10-2003 22:24 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

pven schreef op 07 oktober 2003 @ 22:05:
Ok, is duidelijk. Had ik deze informatie zelf ergens kunnen vinden?
Ja, zowel in de TFF-FAQ als in de frontpage-FAQ.

Professioneel Hyves-weigeraar

• pven
  • Niet online
Het onderstaande staat in de TFF-FAQ, maar ik vind dat niet echt duidelijk:
Shops met een abonnement kunnen er voor kiezen om het aanpassen of invoeren van prijzen door bezoekers uit te schakelen. Hierdoor kan het voorkomen dat een shop wel in de shopsurvey staat, maar ontbreekt in het lijstje leveranciers dat je kunt kiezen voor het invoeren van een nieuwe prijs. Ga in zo'n geval niet de shop nog een keer invoeren, want hij zal vroeg of laat toch met prijzen en al verwijderd worden.
Het onderstaande uit de T.net-FAQ is overigens wel duidelijk:
Ik wil een prijs toevoegen van een shop die wel in de pricewatch voorkomt, maar niet in de select box staat

Bedrijven met een Pricewatch Manager abonnement kunnen ervoor kiezen om hun prijzen te locken. Hiermee blokkeren zij de mogelijkheid om prijzen door bezoekers te laten toevoegen of wijzigen. Shops met een prijslock komen niet voor in de selectbox.
Het idee van Microkid is zo slecht nog niet.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

pven schreef op 07 oktober 2003 @ 22:21:
Het onderstaande staat in de TFF-FAQ, maar ik vind dat niet echt duidelijk:
Wat is er dan niet duidelijk aan?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wouter Tinus schreef op 07 October 2003 @ 22:30:
[...]

Wat is er dan niet duidelijk aan?
Lijkt me duidelijk: als een shop ontbreekt, weet je niet of ie ontbreekt omdat ie 1) nog niet ingevoerd is, of 2) gelocked is. Een notificatie van oorzaak 2) zou dus wel erg handig zijn, om onnodige dubbele invoer te voorkomen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Microkid schreef op 07 October 2003 @ 22:44:
[...]

Lijkt me duidelijk: als een shop ontbreekt, weet je niet of ie ontbreekt omdat ie 1) nog niet ingevoerd is, of 2) gelocked is. Een notificatie van oorzaak 2) zou dus wel erg handig zijn, om onnodige dubbele invoer te voorkomen.
Ik heb het over de FAQ, niet over dat idee van jou.

• pven
  • Niet online
Ik vind de omschrijving van T.net echt een stuk duidelijker; daar is het wat concreter geschreven. Nu ik beide stukjes nog een paar keer heb gelezen is ook de eerste duidelijk, maar die tweede is echt iets duidelijker.

Pagina: 1