|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
update: beter nog: als je toch op zo'n bedrijf met slotje klikt, moet er gewoon een popup komen met "U kunt geen prijzen voor dit bedrijf invoeren, dat doet het bedrijf zelf."
[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 07-10-2003 22:24 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ja, zowel in de TFF-FAQ als in de frontpage-FAQ.pven schreef op 07 oktober 2003 @ 22:05:
Ok, is duidelijk. Had ik deze informatie zelf ergens kunnen vinden?
Professioneel Hyves-weigeraar
Het onderstaande uit de T.net-FAQ is overigens wel duidelijk:Shops met een abonnement kunnen er voor kiezen om het aanpassen of invoeren van prijzen door bezoekers uit te schakelen. Hierdoor kan het voorkomen dat een shop wel in de shopsurvey staat, maar ontbreekt in het lijstje leveranciers dat je kunt kiezen voor het invoeren van een nieuwe prijs. Ga in zo'n geval niet de shop nog een keer invoeren, want hij zal vroeg of laat toch met prijzen en al verwijderd worden.
Het idee van Microkid is zo slecht nog niet.Ik wil een prijs toevoegen van een shop die wel in de pricewatch voorkomt, maar niet in de select box staat
Bedrijven met een Pricewatch Manager abonnement kunnen ervoor kiezen om hun prijzen te locken. Hiermee blokkeren zij de mogelijkheid om prijzen door bezoekers te laten toevoegen of wijzigen. Shops met een prijslock komen niet voor in de selectbox.
Wat is er dan niet duidelijk aan?pven schreef op 07 oktober 2003 @ 22:21:
Het onderstaande staat in de TFF-FAQ, maar ik vind dat niet echt duidelijk:
Lijkt me duidelijk: als een shop ontbreekt, weet je niet of ie ontbreekt omdat ie 1) nog niet ingevoerd is, of 2) gelocked is. Een notificatie van oorzaak 2) zou dus wel erg handig zijn, om onnodige dubbele invoer te voorkomen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik heb het over de FAQ, niet over dat idee van jou.Microkid schreef op 07 October 2003 @ 22:44:
[...]
Lijkt me duidelijk: als een shop ontbreekt, weet je niet of ie ontbreekt omdat ie 1) nog niet ingevoerd is, of 2) gelocked is. Een notificatie van oorzaak 2) zou dus wel erg handig zijn, om onnodige dubbele invoer te voorkomen.