Ik ben in het bezit van een HP Deskjet 970CXI. Nou kreeg ik meldingen van de software zelf dat de kleuren en zwart patronen op waren. Dit wist ik al geruime tijd. Ik heb de klep open gemaakt met een hardware matige indicatie op printer en op inkt patroon.
Op de printer heb je 6 afbeeldingen over je inkt niveau:
• 1 & 2 : Blije gezichtjes met een vol patroon
• 2 & 4 : Minder blij gezichtje met een bijna leeg patroon
• 5 & 6 : Een heel boos gezichtje dat het leeg is
Op de inktpatroon zit ook een kleuren combinatie:
• Groen is vol
• Zwart is leeg
Nou gaf de software de melding dat allebei de patronen leeg waren. Dus ik grijp automatisch naar de kast met patronen en doe de klep open. Ik kijk naar die hardwarematige inkt indicatie op de printer en op de inkt, zie ik dat ze bijna leeg zijn en niet helemaal leeg zijn. Dus ik heb er nog 50 pagina`s in kleur uit weten te krijgen zonder strepen, maar de software gaf telkens de fout dat de patronen op waren. Weer open ik de klep en kijk naar de hardwarematige indicatie, is nog steeds bijna leeg. Na die 50 pagina`s waren ze uiteindelijk leeg en stonden ze beiden op leeg.
Nu denk je van van probleem op gelost. Maar ik wil toch even het fijne hiervan weten. Waarom er een indicatie verschil is tussen hardware en software matige een groot verschil is. Ook als ze vol zijn volgens de software is er nog 90% in de tanks. Maar op de printer/ patronen vol.
Wat kan dit zijn?
Sorry voor de lap tekst maar wist het even niet goed te omschrijven.
Op de printer heb je 6 afbeeldingen over je inkt niveau:
• 1 & 2 : Blije gezichtjes met een vol patroon
• 2 & 4 : Minder blij gezichtje met een bijna leeg patroon
• 5 & 6 : Een heel boos gezichtje dat het leeg is
Op de inktpatroon zit ook een kleuren combinatie:
• Groen is vol
• Zwart is leeg
Nou gaf de software de melding dat allebei de patronen leeg waren. Dus ik grijp automatisch naar de kast met patronen en doe de klep open. Ik kijk naar die hardwarematige inkt indicatie op de printer en op de inkt, zie ik dat ze bijna leeg zijn en niet helemaal leeg zijn. Dus ik heb er nog 50 pagina`s in kleur uit weten te krijgen zonder strepen, maar de software gaf telkens de fout dat de patronen op waren. Weer open ik de klep en kijk naar de hardwarematige indicatie, is nog steeds bijna leeg. Na die 50 pagina`s waren ze uiteindelijk leeg en stonden ze beiden op leeg.
Nu denk je van van probleem op gelost. Maar ik wil toch even het fijne hiervan weten. Waarom er een indicatie verschil is tussen hardware en software matige een groot verschil is. Ook als ze vol zijn volgens de software is er nog 90% in de tanks. Maar op de printer/ patronen vol.
Wat kan dit zijn?
Sorry voor de lap tekst maar wist het even niet goed te omschrijven.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+