Toon posts:

Best buy guide laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yo, ik kom al redelijk vaak op tweakers om gebruik te maken van price watch. soms lees ik dan ook wel is Best buy guides. Alleen vind ik dat laptops missen. Ik ben op zoek naar een super goede laptop zo goedkoop mogelijk. Ik persoonlijk vind price watch van de laptops een chaos dus maybe is best buy guide laptop handig ? of niet maar ja het is een idee

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Supergoed, en zo goedkoop mogelijk?!?
Dat zijn 2 dingen die volgens mij in de IT niet tot nauwelijks samen gaan...
Het ligt er ook een beetje aan wat je met je notebook wil doen.
Wil je hem als vervanger voor je desktop gebruiken op lanparty's, dan is (vind ik) de Alpha (bij Computerland) of de Jewel (bij de andere leveranciers) 2780 of 2785 wel een leuke.
AMD2500+Mobile, de Alpha 2780 voorzien van 512MB DDR, een 40GB HDD (5400rpm), combodrive, en een Ati M9 64MB videokaart.
Kun je de meeste games wel mee doen. De Jewel 2785 heeft dezelfde proc, optical drive en HDD als de 2780, maar is voorzien van (bij Computerland in ieder geval wel) 256MB DDR, en een Ati M10 64DDR (M10=Radeon9600).

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
surf eens naar vergelijk.nl. ga dan naar de categorie hardware en dan naar notebook
je kan hier een prijs bepalen waar het ongeveer tussen moet liggen + welk merk je wilt hebben. http://www4.vergelijk.nl/hardware/index.html
heb je ook nog bepaalde voorkeuren,bijvoorbeeld het merk?

specs

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 08:58
Daarom zegt hij dus, het is handig als er een Bestbuy gedeelte voor laptops komt. En dan kan je natuurlijk verschillende catogoriën maken voor verschillende behoefte

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Een PC is duidelijk een voorwerp wat je zelf samensteld uit onderdelen. Je kiest hierbij zelf het merk, prijsklasse en exacte specificaties van de onderdelen die je erin wil hebben. Dit is bij een laptop niet het geval. De onderdelen die in een laptop gaan zijn vaak niet verder te specificeren dan 'hdd 20 gb'/'hdd 30 gb'.

Mocht je vinden dat dit wel in een bbg hoort kan er ook wel een bbg voor de aanschaf van een auto worden gemaakt oid 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 07-10-2003 21:59 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Gniffel begrijpt me tenminste, tuurlijk snap ik super goed en super goedkoop meestal niet samen gaan. maar wil prijs / kwaliteit zo goed mogelijk hebben natuurlijk. En door al verschillende laptops etc etc etc zie ik door de bomen het bos niet meer. Mischien is de vergelijk.nl wel een goede site thx for de 2de nuttige niet zeik replay. maar was gewoon benieuwd of er animo was voor een best buy laptops guide. EN ! ben heel tevreden over een reviuew die ik hier ooit las over de MP3 speler, I beat. Ik heb hem toen gekocht en ben het helemaal met die schrijver eens, dit zouw ik ook graag met een laptop hebben

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
bij enkele notebooks,zoals dell,kan je kiezen uit een aantal dingen wat erin komt.
maar over het algemeen zijn de onderdelen in een notebook idd min of meer al vast gesteld,net zoals OEM pc's. Alleen heb je ze in allerlei soorten en maten. Je kan je dan een aantal vragen vaststellen voor jezelf:
- wat zijn mijn eisen (wat wil ik hebben)
- waar gebruik ik het voor
- hoeveel mag het kosten
- waarom zou ik persé voor dit type merk kiezen

[ Voor 37% gewijzigd door In Search of Sunrise op 07-10-2003 23:11 ]

specs

Pagina: 1