Hoe stel ik mijn router in??!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
jongens, ik heb jullie hulp nodig, ik heb een nieuwe router de Unex NexIP IS050s.

alleen krijg ik hem niet ingesteld ik heb een screenshot gemaakt van het menu waar je alles moet instellen, ik heb planet internet adsl. weet niet hoe ik een plaatje in m'n tekst kan zetten dus geef ik de link maar: http://home.planet.nl/~pete3925/pics/screenie.JPG

kan iemand mij vertellen wat ik allemaal moet invullen?

[ Voor 4% gewijzigd door lpetersen op 07-10-2003 21:03 ]

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
ERROR - 404

PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR
Helaas is de door u opgevraagde pagina niet, of niet meer, beschikbaar. Het is ook mogelijk dat de server instructies heeft deze pagina niet aan u te tonen (op basis van uw Internet-adres bijvoorbeeld).

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik krijg een 404 als ik je plaatje wil bekijken.
In de FAQ staat trouwens duidelijk aangegeven hoe je je plaatje in je post kan zetten (denk wel aan het resizen voor je het post).

• lpetersen
ja ik zie het nu ook.. ik zal even kijken wat het probleem is

ok ik heb het opgelost weet nog niet hoe ik hem moet posten

[ Voor 35% gewijzigd door lpetersen op 07-10-2003 21:04 ]

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

werkt.. maare.. vreemd ip dat je krijgt :? naar mijn id zou je router toch gewoon een ip moeten krijgen van de dhcp server van Planet?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pete3925/pics/screenie.JPG

• lpetersen
ja het ip is denk gewoon een voorbeeld maar wat moet ik bij HOSTNAME, SERVICE IP ADRESS, CONNECTION ID, MTU invullen?

Verwijderd

Nee, daar heb je de handleiding voor. En als de handleiding niet voldoende is zijn er vast genoeg bronnen op internet die je wél kunnen helpen.

Er wordt van je verwacht dat je dit soort dingen zelf probeert te doen, en niet bij voorbaat al een topic opent met "ik kan dit niet" of iets in die trend. Mocht het na alle mogelijke dingen geprobeerd te hebben nog steeds niet lukken, mag je een nieuw topic openen met daarin duidelijk aangegeven wát je hebt gedaan, en waarom dat niet werkte.
Zomaar een vraag om een opsomming van instellingen wordt hier niet gewaardeerd.

Lees dit eens door:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got
http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart

Magische woord van vandaag is: handleiding. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 21:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.