ADsl vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb wel wat gezocht, maar ik kon het niet precies vinden.

Ik wil graag een adsl verbinding omdat kabel nog niet kan bij mij. Nu doet mijn normale telefoonlijn het niet dus die laat ik eerst maken door de kpn.
Daarna wilde ik een abo van demon nemen van 40 euro in de maand, nu staat er alleen bij voorwaarden dat je ook weer een belbudget abonnoment a 10 euro van kpn moet hebben.
Nu mijn vraag is dit altijd zo dat je een belbudget abo moet hebben of als je adsl van kpn hebt is het dan niet nodig?
Is het daarnaast legaal om de adsl te splitten?

En is dit de ideale setup voor 2 pcs?

adsllijn komt binnen -> Wireless router -> laptop en pc beide met een wireless netwerk kaart?

Alvast bedankt!

Verwijderd

waarom zou het niet legaal zijn? Als je via wireless iets doet is het zoiezo moeilijk om iets te krijgen wat niet meerdere computers ondersteunt.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

1) je moet ALTIJD een KPN telefoonlijn (analoog/ISDN) hebben voor de aanvraag. Soort abo maakt niet veel uit.

2) Ja bij demon mag je meerder PC's aansluiten. Dit is afhankelijk van de provider. Maar nog nooit gehoord dat een provider van ADSL echt moeilijk doet.

3) Ja, je setup zit er goed uit. Alleen moet er wel een ADSL modem tussen of de router moet een modem funktie hebben.

Dus

Telefoonlijn komt binnen ---> Splitter ---> ADSL-modem (of router met modem) --> router (als deze geen modem heeft) --- Pc's

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

StephaN schreef op 07 oktober 2003 @ 20:59:
Ik heb wel wat gezocht, maar ik kon het niet precies vinden.
Ik geloof d'r niks van.
Begin de volgende keer ook eens op www.kpn.com / www.demon.nl ofzo. Is prima te vinden.

Dit topic is gesloten.