Ik heb geen flauw idee of het een goede printer is.
Een tip heb ik wel voor je. Zet de naam/merk van het artikel waar je een vraag over hebt in het onderwerp. Dat is wat makkelijker voor anderen.
Ik snap wel dat je meer mensen wilt trekken naar jouw onderwerp, maar dit is niet de goede manier
.
Update: Nog ff in wat search engines geknikkerd. Van CNET:
Check de CNET review voor meer info.
Een tip heb ik wel voor je. Zet de naam/merk van het artikel waar je een vraag over hebt in het onderwerp. Dat is wat makkelijker voor anderen.
Ik snap wel dat je meer mensen wilt trekken naar jouw onderwerp, maar dit is niet de goede manier
Update: Nog ff in wat search engines geknikkerd. Van CNET:
Hij is zelfs "Editors Choice".CNET Review
Rating: 8
The good: Blazing-fast speeds; good-looking graphics output.
The bad: Drivers are somewhat dumbed down.
The bottom line: No other printer in this price range is this fast, and the printouts aren't too shabby, either.
Check de CNET review voor meer info.
Nou Bart, Om dat je zo'n aardige jongen bent:
Ben even wezen kijken op de Brother site, ziet er best goed uit allemaal. Voordeel is dat de photo sensitive drum en toner gescheiden zijn. Meestal gaat de drum veel langer mee dan de hoeveelheid toner. HP heeft meestal de toner en drum in één cardridge zitten (gevolg: toner op, drum moet dan ook vervangen). Ik zag dat ze twee verschillende toner units verkopen. Eentje met een capaciteit van 3000 en eentje van 6000. Wat op zich ook wel handig is.
Vroeger maakten ze bij Brother nou niet echt geweldige printers maar als ik dit model bekijkt zijn ze wel een stuk vooruit gegaan. Los van de prijs (die ik niet weet): Doen!!
Printer levert, als ik Brother mag geloven, aardige prestaties.
Ben even wezen kijken op de Brother site, ziet er best goed uit allemaal. Voordeel is dat de photo sensitive drum en toner gescheiden zijn. Meestal gaat de drum veel langer mee dan de hoeveelheid toner. HP heeft meestal de toner en drum in één cardridge zitten (gevolg: toner op, drum moet dan ook vervangen). Ik zag dat ze twee verschillende toner units verkopen. Eentje met een capaciteit van 3000 en eentje van 6000. Wat op zich ook wel handig is.
Vroeger maakten ze bij Brother nou niet echt geweldige printers maar als ik dit model bekijkt zijn ze wel een stuk vooruit gegaan. Los van de prijs (die ik niet weet): Doen!!
Printer levert, als ik Brother mag geloven, aardige prestaties.
Verwijderd
Heb zelf een Brother HL 730+. (wat ouder en langzamer, maar verder hetzelfde) Uitstekende printkwaliteit en bijzonder goedkoop in gebruik dankzij gescheiden drum en toner, nooit vastzittend papier oid. Ik raad altijd iedereen aan om een Brother laserprinter te kopen.
Voor een vergelijking kun je kijken bij:
http://www.kieskeurig.nl
http://www.kieskeurig.nl
ja zelf een hl 820.
volgens mij zijn beide wel eens getest geweest in de C!T. ik ken wel iemand die de hl 1240 heeft, en deze vindt het een perfecte printer. (geheugenuitbreiding mogelijk, veeeeeeeel papier in lade, snel, zeer goede kwaliteit)
volgens mij zijn beide wel eens getest geweest in de C!T. ik ken wel iemand die de hl 1240 heeft, en deze vindt het een perfecte printer. (geheugenuitbreiding mogelijk, veeeeeeeel papier in lade, snel, zeer goede kwaliteit)
nope
Pagina: 1