Toon posts:

Wireless IntelliMouse Explorer Platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet of deze muis en dan bedoel ik de lederen versie al ergens te koop is, zie url:

http://www.tweakers.net/nieuws/28114/

Ben al een hele tijd aan het zoeken maar ik kan hem nergens vinden,

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo te zien staat ie nog niet in de pricewatch, dus dan heb je weinig kans dat ie al ergens te koop is denk ik

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:40
(sorry voor de kick, maar ik heb ook een tijd lopen zoeken)

Informatique heeft 'm in het assortiment staan, alleen de verwachte levertijd is 1 -1,5 weken.

--edit--
* zugzug heeft het over de "leather" versie, waar ik op zoek naar was ... volgende keer zal ik het er ff bij vermelden :)

[ Voor 31% gewijzigd door zugzug op 30-10-2003 10:02 ]

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:16
Hij staat anders ook nog bij een andere site in de Pricewatch, namelijk Rilex.nl en daar is de levertijd zelfs maar 1 á 2 dagen:

[center]Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer NL Nieuwe Model[/]
Afbeeldingslocatie: http://content.channelintelligence.com/images/products/135x135/2318/11594715.jpg
Kenmerken:
" Nieuwe technologie voor langere levensduur van de batterij (gemiddeld 6 maanden), maakt laadstation overbodig
" Revolutionaire technologie in het scrollwheel waarmee men nu niet alleen verticaal kan scrollen, maar ook horizontaal: ideaal voor grote excel bestanden en internetpagina's
" Met een klik op het scrollwheel kunt u nu wisselen tussen verschillende openstaande applicaties
" Vingerbed en brede duimbasis voor extra grip
" Vijf zelf in te stellen knoppen
" Sneller werken door traploos scrollwheel
" Geschikt voor alle besturingssystemen vanaf Windows 2000
" Aansluiting USB en PS/2 , Mac compatibel
Uitgever: Microsoft
Website: www.microsoft.nl
Verpakking: Doos
Barcode EAN: 805529317451
Garantie: 2 jaar
Prijs: €53.50 incl. BTW
Prijs: €44.96 Ex. BTW

Verwachte levertijd: 1-2 werkdagen

En als deze winkel ook niks is en je vindt 1/1,5 week wachten te lang dan kan je het nog altijd proberen op de sites die Microsoft.com geeft. Al is een levertijd van 1,5 week niet zo bijsterlang, maar misschien heb ik wat meer geduld ;)

The devil is in the details.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 09:22
MaRc0 schreef op 29 October 2003 @ 12:13:

Kenmerken:
" Nieuwe technologie voor langere levensduur van de batterij (gemiddeld 6 maanden), maakt laadstation overbodig
wat is er mis met een laadstation?

" Revolutionaire technologie in het scrollwheel waarmee men nu niet alleen verticaal kan scrollen, maar ook horizontaal: ideaal voor grote excel bestanden en internetpagina's
leuk, maar ik gebruik geen excel, en interpagina's die zo gemaakt zijn dat je er verticaal moet scrollen, volgens mij moet je dan wel enorm veel gaan googlén totdat je er eentje tegenkomt.

" Met een klik op het scrollwheel kunt u nu wisselen tussen verschillende openstaande applicaties
dat kun je zowat al met elke muis instellen

" Vingerbed en brede duimbasis voor extra grip
alsof mijn duim van gel is

" Vijf zelf in te stellen knoppen
leuk maar ook oud nieuws

" Sneller werken door traploos scrollwheel
kleine improvement ;)

" Geschikt voor alle besturingssystemen vanaf Windows 2000
wel zo handig

" Aansluiting USB en PS/2 , Mac compatibel
ook wel zo handig he

Kortom, weer allemaal marketing bullshit 8)7
Niet als flame bedoelt maar gewoon om mensen te laten zien dat het eigelijk onzin is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sluuut op 29-10-2003 12:26 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Pagina: 1