Toon posts:

midi sturing met sb audigy 2 platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al dagen mijn behringer DSP9024 (ultradyne) aan te sturen via midi met het programma dat ik gedownload heb van de site van behringer. Ik krijg steeds een foutmelding <input/output midi device not selected> als ik het programma opstart. Ik gebruik 2 din kabels, van midi out ultradyne naar midi in op het frontpanel vd audigy en omgekeerd. Wat moet ik nog instellen om dit aan het werken te krijgen :?

Greetz !!!

Configuratie: Asus A7V333-X, Athlon 2000+ XP, 512MB DDR, ATI AIW 7500, Soundblaster Audigy 2 platinum, DVD rom LG, DVD writer Plextor PX708A, HD 60GB Maxtor, OS windows XP pro

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Kijk eens bij je hardware-overzicht of ook de midi-interface wel geinstalleerd is.
Verder willen sommige kaarten de midi signalen doorsturen naar hun eigen software midi programma en niet naar buiten.
Bij elke window is het weer anders maar in je Configuratie scherm heb je een icon zitten voor 'Geluid en Multimedia' (de icon met het speakertje).
Hier kan je op 1 van de tabbladen kiezen of je de Softsynthsizer wil gebruiken of de externe MPU401 interface. Als je bij 'Afspelen van Midi muziek' je MPU401 interface kiest dan gaat ie opeens data naar je midipoorten sturen.
Bij sommige kaarten moetje dit wel eerst veranderen voordat je met midi kan gaan spelen.

Senile! Senile Oekaki