Dag allemaal, tijd gelee dat ik hier heb gepost, maar ik heb nu ff de hulp nodig van echte bikkels dus hier komt ie:
Ik heb een paginaatje gemaakt met wat php dat een unreal server een query geeft om de stats op te vragen van de huidige game..
Dus voor de admin's in de buurt die denken (na het lezen) dat het in een ander forum moet vanwege de php, dan moet je dat maar doen.., ik doel iig op de layout van de page
Hier is het eerste stukkie code:
Dit is een div die gekoppeld is aan een javascrippie die de boel visible moet maken ..
nog een stukkie:
Als je over de row gaat dan maak ie de div die hierboven is gedefinieerd, visible
Dit is het javascrippie dat over de visibility gaat van de div (visible/hidden)(ja het is IE;)
Je kan hiervan een werkend voorbeeld zien op http://mcfragg.webservicez.nl/fraggboard/ aan de rechterkant van de page..
Als je dus over de player gaat krijg je dus een popup met extra stats..
Nu is het dus klote, want het ziet er niet uit zo, er moet een tabelletje omheen.
Maar als ik die dus definieer binnen die div, dan is die niet meer hidden, maar transparent ofzoiets.
Hij verbergt de tabel niet, wel de tekst.
Dus mijn vraag is...
Waarom heeft die style:visibility=hidden geen invloed op mijn tabel ?
Ik hoop dat ik hiermee duidelijk ben geweest in mijn vraagstelling.
Iemand een idee ?
Ik heb een paginaatje gemaakt met wat php dat een unreal server een query geeft om de stats op te vragen van de huidige game..
Dus voor de admin's in de buurt die denken (na het lezen) dat het in een ander forum moet vanwege de php, dan moet je dat maar doen.., ik doel iig op de layout van de page
Hier is het eerste stukkie code:
Dit is een div die gekoppeld is aan een javascrippie die de boel visible moet maken ..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| foreach ($players["names"] as $id => $name)
{
echo "<div id=menu_".$active.$counter." style='width: 150px; visibility:hidden;' class=menu >";
echo "Name:".substr ($name, 0, 30)."<BR>";
echo "Kills:.".$players["scores"][$id]."<BR>";
echo "</div>";
...
... |
nog een stukkie:
Als je over de row gaat dan maak ie de div die hierboven is gedefinieerd, visible
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| if ($counter==0)
{
// eerste plaats vet gedrukt
$name = htmlentities($name);
echo "<tr onmouseover='show(".$active.$counter.");' onmouseout='hide(".$active.$counter.");'> \n";
echo "<td bgcolor='#222222' align=center><span class='gensmall'><font color=white><B>" . substr ($name, 0, 20) . "</B></font></span></td>";
echo "<td bgcolor='#333333' align=center><span class='gensmall'><font color=white>" . $players["scores"][$id] . "</font></span></td>";
echo "</tr>\n";
$counter=$counter+1;
}
else
...
.... |
Dit is het javascrippie dat over de visibility gaat van de div (visible/hidden)(ja het is IE;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function show(menu){
tempX = event.clientX + document.body.scrollLeft;
tempY = event.clientY + document.body.scrollTop;
document.getElementById('menu_'+menu).style.visibility = 'visible';
document.getElementById('menu_'+menu).style.top = tempY;
document.getElementById('menu_'+menu).style.right = 0;
}
function hide(menu){
document.getElementById('menu_'+menu).style.visibility = 'hidden';
} |
Je kan hiervan een werkend voorbeeld zien op http://mcfragg.webservicez.nl/fraggboard/ aan de rechterkant van de page..
Als je dus over de player gaat krijg je dus een popup met extra stats..
Nu is het dus klote, want het ziet er niet uit zo, er moet een tabelletje omheen.
Maar als ik die dus definieer binnen die div, dan is die niet meer hidden, maar transparent ofzoiets.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <div style:visibility=hidden> <table> <tr> <td>Player: </td><td>naam</td> </tr> </table> </div> |
Hij verbergt de tabel niet, wel de tekst.
Dus mijn vraag is...
Waarom heeft die style:visibility=hidden geen invloed op mijn tabel ?
Ik hoop dat ik hiermee duidelijk ben geweest in mijn vraagstelling.
Iemand een idee ?
McFraGG de gekste !!