Toon posts:

Klein probleem met nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb gister een Upgrade voor mn systeem gehaald, Een AMD xp2500+ en een Epox 8rda3g

Dit werkte allemaal prima, tot ik er vandaag achter kwam dat het moederbord niet nieuw is :( Dus ik weer in de auto 100km heen en 100 km terug gereden, maar ik heb nu wel een nieuwe 8rda+ :)

Mijn probleem,

Windows detecteerd 2x mn radeon 9200 :S Wat ik ook probeer hij geen een primair en een secundair beeldscherm-adapter aan. Ik mis nu de optie in de drivers waar ik AGP 8x aan kan vinken.

Mijn vraag,

Hoe kan het dat er opeens 2videokaarten worden gedetecteerd, en hoe los ik het op?

Verwijderd

Het is inderdaad vreemd, Ik zou alle drivers van je moederbord en videokaart deleten en er weer opzetten

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 19:40

-ET-

Phone Home

2 videokaarten is niet zo heel vreemd hoor. Ik heb het met mijn 9800SE ook.
Een gewone en een secundaire. Heeft als het goed is te maken met een eventuele DVI aansluiting op je kaart.

Verwijderd

Ja dat is heel normaal. Is ervoor dat je videokaart 2 verschillende monitoren kan aansturen

Verwijderd

Topicstarter
Ow, wat wel vreemd is dat bij mobo1, gewoon 1kaart word aangegeven en ik de mogelijkheid heb om agp 8x aan te zetten.

En bij mobo2 worden 2kaarten aan gegeven en is de agp 8x optie verdwenen uit het menu :S

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 19:40

-ET-

Phone Home

zal waarschijnlijk in de AGP driver zitten. Dat 8x AGP aanzetten moet gewoon kunnen. Moet je andere driver installeren voor videokaart.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
mijn ervaring is dat wanneer je moederboarden switcht je altijd gewoon beter je windows even opnieuw kan installeren... doe het vaak ook ff voor mijn eigen gemoedsrust btw ;) voelt gewoon lekker aan, en voorkomt problemen. Al is dit moederboard dat wel bijna identiek, het is niet gelijk, toch?
Pagina: 1