Wat te doen met SG zolang OF dicht is?

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Alle andere topics handelen over hoe het straks verder moet met het OnzinForum, maar ik houd me liever bezig met hoe het NU in StuffisGeneralis gaat... Er schieten onzin-topics als paddestoelen uit de grond en de reacties zijn soms al even onzinnig.
Kunnen de mods en admins nu tijdelijk even SG goed in de gaten houden en elk onzin topic sluiten? Want veel onzinners zeggen 'als je het niet wilt zien, moet je het niet lezen', maar nu SG vervuild wordt, word ik (en anderen) er ongewild mee geconfronteerd.

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 08:32
En zo verliest een bedrijf dus klanten...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb gister behoorlijk wat dingen dicht gegooit hoor, houd het echt wel in de gaten >:)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Hard aanpakken die hap.

Waarschuwing -> geen reaktie -> Ban.

Aannames zijn fataal.

• Helsie
  • Niet online
Gelukkig Tom. Op jou kunnen we altijd rekenen (wat 'slotjes topics' betreft :))

Het kost me al moeite om ten opzichte van de onzinners te denken van 'laat ze maar in hun eigen hok spelen, dan heb je daar als buitenstaander geen last van', maar om ze nu ook al mijn geliefde SG tegen te moeten komen... dat sux best wel.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 04 december 2000 09:37 schreef Helsie het volgende:
maar ik houd me liever bezig met hoe het NU in StuffisGeneralis gaat... Er schieten onzin-topics als paddestoelen uit de grond en de reacties zijn soms al even onzinnig.
Dat was toch de reden dat er een onzin forum opgericht was?!?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

ja die iritantelingen >:) :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:32
Op maandag 04 december 2000 09:57 schreef bombadil het volgende:

[..]
Dat was toch de reden dat er een onzin forum opgericht was?!?
Nee dat was niet de bedoeling.
Omdat mensen elkaar vragen gingen stellen in SG als "Wat voor tikplank heeft de tweaker?" is er een onzin forum opgericht. Om dus die vragen die nog een beetje met computers te maken hebben daar neer te posten. Nu is het dus helemaal uit de hand gaan lopen en mensen beginnen heuse "Hallo, hoe is het?" vragen te stellen wat dus absoluut niets met Tweaken of Tweakers te maken heeft. De Mod's hadden sowieso niet aan een dergelijk forum moeten beginnen want het leed is nu al niet meer te overzien. Mensen komen van heinde en verre aanzetten om ons GoT te vervuilen met onzin posts. Ik wil wedden dat minstens de helft van alle OF-posters nog niet Hardware Algemeen o.i.d. heeft gezien van binnen.

Goed.. dit was mijn verhaaltje :).

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 04 december 2000 10:05 schreef Phreak het volgende:

[..]
Omdat mensen elkaar vragen gingen stellen in SG als "Wat voor tikplank heeft de tweaker?" is er een onzin forum opgericht. Om dus die vragen die nog een beetje met computers te maken hebben daar neer te posten. Nu is het dus helemaal uit de hand gaan lopen en mensen beginnen heuse "Hallo, hoe is het?" vragen te stellen wat dus absoluut niets met Tweaken of Tweakers te maken heeft. De Mod's hadden sowieso niet aan een dergelijk forum moeten beginnen want het leed is nu al niet meer te overzien. Mensen komen van heinde en verre aanzetten om ons GoT te vervuilen met onzin posts. Ik wil wedden dat minstens de helft van alle OF-posters nog niet Hardware Algemeen o.i.d. heeft gezien van binnen.

Goed.. dit was mijn verhaaltje :).
En daar heb je volledig gelijk in helaas :'(
Het forum wordt nu voor een groot gedeelte bevolkt door puberale scholiertjes ipv tweakers :(
Ik vermoed dat gathering.tweakers.net tegenwoordig in de favorites-lijst staat tussen forum.scholieren.com en forum.fokzine.net.... en dat is om te janken ;(

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 09:11

Robert

You have your answer..

zit heel wat waarheid in :)

Maar alhoewel ik bijna nooit wat post op OF vond ik het soms wel eens grappig als ik niks te doen had die topics door te lezen..

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Daan
  • Laatst online: 23:32
Op maandag 04 december 2000 10:07 schreef DSmarty het volgende:

[..]
En daar heb je volledig gelijk in helaas :'(
Het forum wordt nu voor een groot gedeelte bevolkt door puberale scholiertjes ipv tweakers :(
Ik vermoed dat gathering.tweakers.net tegenwoordig in de favorites-lijst staat tussen forum.scholieren.com en forum.fokzine.net.... en dat is om te janken ;(
Couldn't agree with you more... helaas.. ;(.

Verwijderd

phreak, daar is door een bepaalde manier van modereren wel wat aan te doen... door tweakers niet te laten reageren (geen discussies voeren!), en de mods gewoon anoniem (min of meer) te laten modereren/dichtgooien kun je een sfeer creeren die voor dat soort pubertjes gewoon Nìet leuk is.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

[..]
Omdat mensen elkaar vragen gingen stellen in SG als "Wat voor tikplank heeft de tweaker?" is er een onzin forum opgericht. Om dus die vragen die nog een beetje met computers te maken hebben daar neer te posten.
aha. oke.
Nu is het dus helemaal uit de hand gaan lopen en mensen beginnen heuse "Hallo, hoe is het?" vragen te stellen wat dus absoluut niets met Tweaken of Tweakers te maken heeft.
Anderzijds, dat is toch niet zo erg? Als je dergelijke zaken niet interessant vindt dan lees je dergelijke topics toch gewoon niet? Of is het een principe kwestie tegen onzinnige topics?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Anderzijds, dat is toch niet zo erg? Als je dergelijke zaken niet interessant vindt dan lees je dergelijke topics toch gewoon niet? Of is het een principe kwestie tegen onzinnige topics?
Dit zou niet zo erg zijn idd, ware het niet dat het nu al 3x uit de hand gelopen is en dat "uitgezaaide" OF-ers de andere fora lopen te vervuilen.
Pagina: 1