Alcatelmodem password is veranderd

Pagina: 1
Acties:

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 11:13
Ik heb nu al bijna een paar mijn alcatel speedtouch modem en heb hem ongeveer 11 maanden geleden met success gehacked. Naar de hack heb ik verschillende keren geconnect naar mijn modem via een telnet sessie. Dit ging altijd goed.

Nu probeerde ik dit vandaag nog een keer te doen om een port map uit te voeren en ik kreeg nu opeens de melding dat ik een password moet ingeven.

Ik heb heel de site www.weethet.nl waar de meeste info staat over de hack doorzocht maar het enige wat ik vond waren meer mensen op het forum daar die het zelfde probleem hebben.

Ook heb ik google afgezocht maar kon geen oplossing vinden. Op got heb ik ook de zoek optie gebruikt maar hier kwam ik eigenlijk alleen wat berichten tegen van mensen die zelf ooit een password er op hadden gezet en die hem nu vergeten waren.

Ik heb nooit een password op mijn modem gezet. Ik heb gewoon de hack uitgevoerd. Ik weet dat je dan met expert en met een password voor je modem moet inloggen maar deze werken dus ook niet.

Internetten werkt wel gewoon en ik kan ook gewoon znder problemen alles doen. Ik wil alleen maar inloggen op mijn modem zodat ik de port map kan uitvoeren. Ik kwam hier een tip tegen om met ftp te connecten naar je modem. Dit heb ik geprobeerd maar nu moest ik ook een password in geven.

Het lijkt wel alsof iemand op mijn modem een andere password zet.

Zijn er mensen hier die mij kunnen helpen of die het zelfde probleem hebben/kennen

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
dat vraagt ie altijd bij mij al, een password...

password = niks
gewoon op enter drukken

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 11:13
Ja ok dat weet ik maar dat helpt dus niet vroeger ging dat wel altijd maar nu lukt dat niet meer.