Klacht! Mag niet iets vragen??

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Goedenavond dames en heren,

Ik wil hier graag even mijn klacht indienen.
Ik heb een draadje in het netwerk forum gemaakt over een bandwidth control program. Hier kreeg ik rare reacties op en werd door de moderator (Predator) het draadje gesloten. Ik HEB de zoekfunctie gebruikt en heb het gewoon niet gevonden. En als je hier niets mag vragen weet ik niet wat hier nog wel mag.

Ik ben ook een moderator op een ander forum (het Seti@Netherlands forum). Dus ik weet hoe ik moet modden! Daar zijn de regels heel anders en ik vind ze hier veel te strak (dit is mijn mening en iedereen mag zijn mening hebben). Ik weet wel dat het S@NL forum een heel ander forum is, maar toch vind ik de regels nogal raar.

Ik heb ook weleens voor opschudding gezorgd, maar dan leg ik wel gewoon uit wat precies het probleem is. Dit is hier in mijn draadje niet het geval. Ik werd naar de forumregels verwezen, wat een ontzettende lap tekst is. Ik vind dat de moderator gewoon even kan zeggen wat er nou precies fout is.

Sorry maar ik kon dit gewoon even niet meer hebben. Misschien omdat ik het S@NL forum gewend ben, maar toch...

Ik hoop dat hier een NORMALE reactie op komt.

Met vriendelijke groet,
Corné

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je topic hoort niet hier thuis, maar in Lieve Adjes.

Ennieweejs, zoals je in dit topic kunt lezen moet je contact opnemen met de moderator in kwestie, Predator (predator @ tweakers.net) in dit geval.

Het lijkt me een goed idee om dát dan maar te doen, succes ermee!

Dit topic is gesloten.