Toon posts:

[CPU] 100% belasting programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor velen van jullie zal dit misschien heel dom klinken maar ik zoek een programma dat mijn ilde CPU time voor 100% gebruikt.

En hiermee bedoel ik niet een of ander benchmark programma of een of ander project waar ja aan kan meedoen maar een gewoon een zeer simpel programmatje dat je CPU helemaal belast :)

Het is wel belangrijk dat hij hiervoor enkel de ilde CPU time gebruikt.

Thanks

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

}:O

[ Voor 92% gewijzigd door TERW_DAN op 07-10-2003 20:00 ]

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-05 11:07
misschien stomme vraag, maar waarvoor wil je zo'n programma hebben dan?

Verwijderd

Topicstarter
Om de bizarre reden dat de verwarming hier kapot is en dat wel wat kan helpen. En neen we hebben hier geen elektisch vuurtje ofzo.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Neem ff een willekeurige distributed computing client, zoals RC5 :) }:O

Edit: lol :P Kan je niet gewoon een extra paar sokken aantrekken ofzo? ;)

[ Voor 28% gewijzigd door JER00N op 07-10-2003 20:04 ]

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Dat is ook een manier om je kamer warm te houden :D :Y)

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:01:
Om de bizarre reden dat de verwarming hier kapot is en dat wel wat kan helpen. En neen we hebben hier geen elektisch vuurtje ofzo.
• Warme trui
• deken
• bed

maar als je het warm wilt krijgen kun je ook je cpu fan wat langzamer laten draaien :P

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Splasher schreef op 07 October 2003 @ 20:03:
Dat is ook een manier om je kamer warm te houden :D :Y)
Nou hier draaien er ook 3 pc's RC5, maar echt warmer wordt het er niet op :P (gelukkig werkt de kachel hier wel)

Verwijderd

Topicstarter
En hiermee bedoel ik niet een of ander benchmark programma of een of ander project waar ja aan kan meedoen
Hiermee bedoelde ik }:O

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:01:
lol, jij denkt dat je middels je cpu je kamer kan verwarmen? :|

Mwjah, als je nu een stuk of 10 beeldschermen aansloot :+.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 21:21
of prime95, dat kan loopen zonder projectgedoe. Natuurlijk is het een kleine moeite om ff met rc5 mee te doen, das tenminste nog ergens goed voor. Zelf zet ik altijd mn amp aan als ik t koud krijg, werkt beter dan mn pc :)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Terw_Dan schreef op 07 October 2003 @ 20:04:
[...]

maar als je het warm wilt krijgen kun je ook je cpu fan wat langzamer laten draaien :P
Echt niet :P

Een CPU genereert echt niet meer warmte als de fan uistaat :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
windows 2003 resource kit... daarin zit een tool... 'consume.exe' daarmee kan je precies wat jij wilt

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Mja de fan van aan de zijkant van mijn kast kan ik laten blazen op mezelf :) als de cpu volle belastig heeft is dat lekker warm, als hij bijna niet word gebruikt is dat maar fris :s

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

ik zou zeggen, om het huis op te warmen kan je eenvoudig het gasfornuis aansteken.

Verwijderd

Als je nou es de uitlaat van je voeding pakt ipv je CPU, dan maak je een fanduct recht op je gelaat, heerlijk, moet ik ook nog doen voor in de winter..

Verwijderd

Topicstarter
DHet fornuis staat beneden, de verwarming is enkel op mijn kamer boven kapot en ik leef hier wat zodus :) gewoon veel lampen aan en tv cpu vol belasten tv op en dat wordt hier wel warm :) en ik laat idd de lucht ie uit de voeding komt direct terug de kast in zodat die via da ander fan er uit kan :d

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 20:10 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik heb hier zo'n wiskunde natuurkunde proggie dat Flexact heet, is met Macromedia Authorware geschreven, gebruikt continu 100% je cpu. Maak ook zo'n proggie wat op de achtergrond draait :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan helaas nie programeren :'(

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Maar ik heb wat gevonden in Windows 2000 Server Resource Kit Tools zit een tool dat heet cpustres.exe mischien heb je er wat aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Splasher op 07-10-2003 20:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
kun je dat eens sturen ofzo of is dat te downlooaden op het internet want ik maak gebruik van windows xp

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:12:
kun je dat eens sturen ofzo of is dat te downlooaden op het internet want ik maak gebruik van windows xp
resourcekit van w2k3 is gratis te downen

www.microsoft.com/windows2003

A wise man's life is based around fuck you

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

edit: nevermind :)

[ Voor 87% gewijzigd door Atlas op 07-10-2003 20:16 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
lijkt ma al geen simpel programmatje meer :)

Verwijderd

Topicstarter
die winamp dat vind ik nog eens een goed idee :d die heb ik al geinstleerd enzo dus das lekker simpel en nog handig ook , heb ik ineens ook mooi beeld, gewoon hoogste instellingen nemen :d

Verwijderd

Een 2e hands gaskachel? Is dat niets voor je?

Verwijderd

Ehm.... kun je niet even naar de dischtsbijzijnde gamma oid lopen om zo'n elektrisch straalkacheltje te halen voor 20 eurie's. Kan daarna ook altijd nog van pas komen (voor werk in de schuur of als de verwarming weer eens uitvalt).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 20:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Om 20 uur zal dat niet meer lukken vrees ik en bovendien morgen wordt hij al gemaakt kan ik beter een beetje energie verspillen dat kost mss 1 € :) heb trouwens nog een manier gevonden gewoon een filmpje decoderen met de hoogste settings divx 5.1 daar is hoe uren aan bezig en dan werkt hij lekker 100% :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Prime95, United Devices LigandFit Cancer research, koetje, enz enz, zorgen allemaal voor 100% CPU belasting zodat je CPU lekker warm wordt.
Maar denk nu niet dat je daarmee je kamer kan verwarmen....

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Die proggies ga ik eens uitproberen als ik wat meer tijd heb , en het warmer heb :) jezus ik had niet gedacht dat dit topc zoveel aandacht ging trekken :d maar voor mij is het probleem nu opgelost allen bedankt :)

Verwijderd

Dit soort topics zijn altijd de leukste imo.

offtopic:
schrap die "jezus" ff als je wil

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:19:
Om 20 uur zal dat niet meer lukken vrees ik en bovendien morgen wordt hij al gemaakt kan ik beter een beetje energie verspillen dat kost mss 1 € :) heb trouwens nog een manier gevonden gewoon een filmpje decoderen met de hoogste settings divx 5.1 daar is hoe uren aan bezig en dan werkt hij lekker 100% :)
als hij morgen word gemaakt waarom dan een topic hierover openen , misschien stom maar ga dan een avondje naar je vriendin of de bios met wat vrienden ofzo

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 20:22:
Die proggies ga ik eens uitproberen als ik wat meer tijd heb , en het warmer heb :) jezus ik had niet gedacht dat dit topc zoveel aandacht ging trekken :d maar voor mij is het probleem nu opgelost allen bedankt :)
Daar zijn we toch voor om elkaar uit de brand (kou) te helpen :+ :D

Verwijderd

Ik volg het allemaal niet meer. In de zomer wordt er alles aan gedaan om de pc zo koud mogelijk te houden, om maar zover mogelijk te kunnen overclocken. In winter moet hij juist weer zo warm mogelijk worden en wil je warme lucht je pc in laten blazen.... ;)
Clock anders je proc ff 1GHz over ofzo. Wedden dattie flink heet wordt?? :9

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
Leuk geweest zo, als iemand nog een nuttige toevoeging heeft kan hij/zij dat posten.
"Klok even 1GHz over" en "koop een kachel" zijn niet echt opties als de topicstarter een programma zoekt om zijn CPU 100% belast te krijgen :)

edit:
Misschien is http://kennethhunt.com/archives/000391.html ook iets om te proberen...

[ Voor 19% gewijzigd door Rafe op 07-10-2003 20:44 ]

Verwijderd

hehe, nou, je kan natuurlijk ook een spel of dergelijke gaan spelen. of gewoon aan laten staan op pauze screen. :)

Verwijderd

van proc ruilen? Mijne is 39 graden idle en als ie stressed is passeert ie de 90 :p
Pagina: 1