Toon posts:

Compleet systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Kan iemand mij vertellen wat goeie hardware is voor een betrouwbare game PC. Het moet zware games als Morrowind aankunnen. Het moet ook geen beest van een PC zijn gezien het budget, maar ik ben vooral benieuwd naar bijvoorbeeld iets als een moederbord, daar wil ik geen verkeerde beslissing in nemen. Dus geen oberbuild, maar zeker niet zo'n bak die je bij Dixons etc. aanschaft.

Gezien problemen met het huidige systeem wil ik toch wat meer informatie vooraf inwinnen. Ik kan wel voor ieder los onderdeel een topic verzinnen, maar dat is een beetje omslachtig.

Marco

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
Als je informatie wilt over welk systeem ik moet nemen, dan kun je het beste naar een compututer winkel heen gaan en je daar laten beraden.

En kijk hier eens naar -> reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2003

[ Voor 21% gewijzigd door The_Greater op 07-10-2003 19:48 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik een jaar geleden bij Informatique gedaan .... en ik zit al meer dan een jaar met problemen :). Vandaar.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ga eens op de site van Salland kijken.

www.sallandautomatisering.nl

Verwijderd

Benchmarks en reviews bekijken :) enigste oplossing, maar mag ik je al zeker de ASUS A7N8X Deluxe aanraden

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je maakt weinig kans met dit topic

http://gathering.tweakers...st_message/17919685#welke

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:41
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2003

en zoeken naar reviews bij google etc
[te laat]

[ Voor 45% gewijzigd door robbert op 07-10-2003 19:54 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Tja, ik denk dat bovenstaande replies al genoeg zeggen.. Hier hebben we op tweakers.net de best buy-guides voor.. En zo zijn er nog wel meer dingen te vinden op internet :)
Lees die best buy guide gewoon eens door.
En daar kun je natuurlijk zelf ook weer variaties op bedenken. Zijn er bepaalde onderdelen gewoon te duur dan kun je daar andere dingen voor zoeken. Daarbij kunnen reviews je voldoende informatie verstrekken :)

succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.