CD-ROM Speler doet het soms wel en soms niet !

Pagina: 1
Acties:

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Hallo,

Ik heb in februarie een computer gekocht bij Completer.nl . Eerst dee de CD-ROM het perfect :) . Voor een week |:( daarna als je opnieuw opstarten bleef hij heel lang hangen in het bios om dat het bios maar zat te oeken naar de CD-ROM Speler. En in windows doet ie het dan nog niet. Er gaat zelf geen lanpje branden en je krijgt hem ook niet open. Ik heb nog een keertje de molex stekertjes verwijsseld. Maar dat loste ook nix op.En nu doet ie het soms wel en soms niet.

Ik kijk nu ff naar de cd-speler om te kijken of ie het nu wel doet. Maar dat lampje knippert. Dit is me nog niet eerder opgevallen. :?

Wie weet wat er mis is met de CD-ROM speler. Of moet ik een e-mail naar completer sturen en vragen om een neiuwe CD-ROM speler.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
Heb je verder wel alle kabels goed vastgedrukt enzo? Ik heb ook wel eens gehad dat de flat-cable los is gegaan...

• Rubie-The-Sysop
@Denker Ik zal hem zo ff lopkoppelen. Maar waarom doet ie het dan soms wel en soms niet. Of de kabel zit er niet in of wel. En het lijkt ne niet dat als ik de computer een beetje verschuif dat dan meteen die kabel goed erin zit. Maar ik kijk tog zo maar ff. Je weet maar nooit

• Rubie-The-Sysop
Of zal het ook te maken hebben met me andere probleem ? Rubie_Online in "Opnieuw opstarten werkt niet ?"

[ Voor 50% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 07-10-2003 20:39 ]

• Rubie-The-Sysop
Sorry verkeerde topic..............

[ Voor 89% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 08-10-2003 13:46 ]