Hallo,
Ik heb in februarie een computer gekocht bij Completer.nl . Eerst dee de CD-ROM het perfect
. Voor een week
daarna als je opnieuw opstarten bleef hij heel lang hangen in het bios om dat het bios maar zat te oeken naar de CD-ROM Speler. En in windows doet ie het dan nog niet. Er gaat zelf geen lanpje branden en je krijgt hem ook niet open. Ik heb nog een keertje de molex stekertjes verwijsseld. Maar dat loste ook nix op.En nu doet ie het soms wel en soms niet.
Ik kijk nu ff naar de cd-speler om te kijken of ie het nu wel doet. Maar dat lampje knippert. Dit is me nog niet eerder opgevallen.
Wie weet wat er mis is met de CD-ROM speler. Of moet ik een e-mail naar completer sturen en vragen om een neiuwe CD-ROM speler.
Ik heb in februarie een computer gekocht bij Completer.nl . Eerst dee de CD-ROM het perfect
Ik kijk nu ff naar de cd-speler om te kijken of ie het nu wel doet. Maar dat lampje knippert. Dit is me nog niet eerder opgevallen.
Wie weet wat er mis is met de CD-ROM speler. Of moet ik een e-mail naar completer sturen en vragen om een neiuwe CD-ROM speler.