Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds 3 maanden een nokia 3650 ... vindt het een waanzinnig ding alhoewel ik eerst moest wennen aan het grote verschil met mijn vorige 8210 ;)

maar ter zake... 3 probleempjes...

a) Hij valt af en toe (niet na een speciale actie) spontaan uit :/
b) Hij maakt af en toe (niet na een speciale actie) een gprs verbinding tot stand wat dan dus weer veel eurootjes kost :'(
c) Heb alle geluidsinstellingen bekeken, maar als ik gebeld of gesmst wordt, dan is dat geluid zooooo zacht....

Kan het zijn dat ik een 'defect' exemplaar opgestuurd heb gekregen? Heb hem overigens van T-Mobile na contractverlenging gratis thuisgekregen...

Iemand meer van deze problemen en positieve bevindingen of tips.. please they're welcome...

Verwijderd

a en b heb ik nog niet gehad met de mijne, het geluid is inderdaad niet echt luid, maar dat zet ik toch nooit op.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
a)losse batterij?, verder geen idee
b)programmas hebben ooit een gprs verbinding nodig, houdt de menu toets lang in om t ekijken welke programmas er draaien
c)heb ik geen last van

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 19:41:
het geluid is inderdaad niet echt luid, maar dat zet ik toch nooit op.
Niet echt luid :? Je moet in een stille ruimte gaan staan om iets te kunnen horen op full volume |:(
Driek schreef op 07 October 2003 @ 19:41:
a)losse batterij?, verder geen idee
Nee de batterij zit er goed en stevig in
b)programmas hebben ooit een gprs verbinding nodig, houdt de menu toets lang in om t ekijken welke programmas er draaien
Volgens mij geeft dit een overzicht van wat je het laatst geopend hebt... oftewel Afbeeldingen en Opname-eenheid ... niks met gprs..[quote]
c)heb ik geen last van
Vind jij het geluid hard of bedoel je dat je er geen last van hebt omdat je alleen je tril-functie geactiveerd hebt :?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
soms gebruiken programmas een gprs verbinding, om bijv up te daten, of bij spellen om tegen elkaar te spelen
en met menu kun je zien welke programmas er draaien, als er bij jouw staat afbeeldingen en opname-eenheid dan heb je die niet afgesloten zoals t moet dan nemen die dus werkgeheugen in beslag, (afsluiten met C) als je bijv ingesteld hebt dat nieuwe afbeeldingen naar een ftp-server worden gezet kan t zijn dat ie een gprs verbinding gaat aanmaken.

ik zelf gebruik altijd tril, maar t geluid kan voor mij hard genoeg

Tijd van werken, tijd van rusten

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-02 15:56

DkF

Heb je de laatste software geinstalleerd? Dit kun je bij een servicepunt laten doen...

Kost je niks, dus is wel het proberen waard, soms moet je wel ff zoeken voordat je een servicepunt gevonden hebt waar ze dat kunnen (altijd even bellen van tevoren), want dat was bij mij ook een probleem...

Geloof het of niet, bij mijn 6100 verhielp dit een probleem met de gevoeligheid van de aan/uit knop en een storing in het beeldscherm!

Verwijderd

zo lang die niet ontploft zit je goed

Verwijderd

Dat uitvallen heb ik ook weken gehad. Had er zwar genoeg van om om de 2-3 dagen eens te moeten vast stellen dat mijn GSM weer eens een hele namiddag uit gestaan had. Maar toen ik hem wilde binnen brengen voor herstelling, laat zeggen een week ervoor, was het niet meer gebeurd en nu heb ik het al 2 mand niet meer gehad. Heel vreemd vind ik dit iig, ik heb nix meer verandert alleen gebruik ik nu veel minder (bijna nooit meer dus) infrarood en de camera, mss is er een verband ? Ik heb nix meer van software geïnstalleerd ook.

Vroeger had ik het ook dat de gsm soms uitviel toen ik hem op tafel legde (niet altijd even zacht neergekomen met ik toegeven), dit is nu ook over van rond die zelfde periode. En het is echt niet de batterij, want ik heb al allerhande verstevigingen enzo tussen de batterij en de "achterklep" gestoken voor de zekerheid.

Verder vind ik de mijne eigenlijk niet stil ... heb er nog geen last van gehad en opeens verbinden ook niet, dus das waarschijnlijk iets van je software ... (die in de achtergrond draait ofzo ?). Mss even op de menu knop blijven drukken om in de openstaande progs te bladeren. Je weet nooit dat je browser open blijft staan ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... ik zal kijken of ik iets kan vinden...
heb voorlopig maar even m'n oude telefoon in gebruik...

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 16:30
a: dat kan wel degelijk de batterij zijn, een stukje papier op de smalle kant van de batterij drukt hem nu tegen de contactjes en sindsdien is ie nooit meer uitgevallen
b: niet gehad, geen idee
c: download een geschikte midi, er zijn ook zat geschikte programmaatjes om een midi te bewerken eventueel op je telefoon waarbij je het geluid dan harder zet

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:56

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Geluid te zacht ligt 100% aan de beltoon. Ik heb wat met beltonen zitten spelen, en de meeste zijn idd gewoon te zacht. Wil je een melodietje, pak er dan 1 met veel hoge tonen. Die komen er erg goed uit... En anders ben ik nog altijd fan van de ouderwetse telefoon bel (mijn standaard toon). Die is altijd wel goed te horen.

Wat betreft je andere problemen, daar heb ik (nog) niet last van gehad. Ik heb meer problemen met de software...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik heb op internet meer van deze klachten gelezen. Met name dat uitvallen en die zachte beltoon. Dat laatste heb ik zelf ook last van. Op google in de diverse nieuwsgroepen wordt vermeld dat deze problemen zijn opgelost met de meest recente firmware (versie 3.06 schijnt de meest stabiele te zijn). Ik heb zelf versie 2.50, er is ook nog een versie 2.54 en die schijnt helemaal "matig" te zijn. Je kunt je firmware opvragen door *#0000# in te tikken.

Firmware schijn je te kunnen laten upgraden bij Nokia service-centers, heb ik nog niet verder uitgezocht.

Whatever

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 15:43

bitflusher

flushed die *** pc

ik heb ook gekke problemen gehad met mijn toestel en 2 maten van me ook, gekke dingen dat je op je scherm krijgt "would you like to reboot" met al enige antwoord "yes" en de telefoon al voor t grootste gedeelte afgesloten.
ook viel het netwerk op onverklaarbare wijze soms weg en kwam het in volle sterkte na 30 sec weer terug terwijl het toestel gewoon op de zelfde plek lag.

ik heb vaag het vermoeden dat vodafone iets op afstand probeert te doen.
heb nu sinds vanmiddag softw versie 3.16 die vorige week is binnen gebracht bij de service centers, geen problemen meer gezien met mijn netwerk, rebooten weet ik nog niet want dat kwam veel minder vaak voor

edit: inmiddels changelog gevonden, de "nieuwste" firmware die net naar de repair centers is gekomen is van mei ze testen dingen dus wel redelijk grondig voor ze naar de centers gaan
V3.16 20-05-2003

Call and network management:
Call divert icon now present when ALS is in use
Network connection failure dialog "SIM registration failed" now implemented
Browser:
Accept headers updated to include "application/vnd.wap.sic"
Browser terminates CSD data call successfully using "End Call" key
"Telbook" field of "mailto:" tag working correctly (email field stored under correct name rather than "No Name")
Colour dithering on GIFs modified to improve colour
Video Recorder:
Video recorder now records video + audio rather than just video
RealOne Player:
RealOne buffer underrun (static bandwidth settings) corrected. Dynamic bandwidth usage implemented
RealOne player now localised in Chinese
Bluetooth:
Bluetooth Hands Free Profile routing improvements for IHF -> Bluetooth situation
Call conferencing with Bluetooth Audio no longer terminates abnormally
SIM:
Number of accessible SIM OPL records increased from 50 to 100
SIM operator PLMN list limit increased from 50 to 100 entries
SIM ATK REFRESH works transparently
Contacts copied from SIM -> Phone correctly (extraneous characters removed)
Messaging:
Previewing MMS no longer sets keypad tones to maximum level (now remain at profile setting level)
MMS size now calculated according to 3GPP specs (greater resolution)
PPH-1 Carkit audio improvement
Terminating a HSCSD data call while streaming improved
Emergency calls now working when WimSecurityDialogs present
Pause characters in dial string no longer mute downlink audio
Menu update failure in general settings corrected (was evident only with CSP active)
Operator list updated

[ Voor 60% gewijzigd door bitflusher op 14-10-2003 01:30 ]

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:08
@bitflusher: Weet jij waar die servicecenters zitten? Ergens een lijstje op internet te vinden bijvoorbeeld? Zoek er 1tje in de buurt van Zoetermeer....

Whatever

Verwijderd

Topicstarter
mijn firmware is ook versie 2.50
als het geluid aan de beltoon zelf ligt, waarom maakt tmf dan van die dingen :S
Pagina: 1