[WinXP] Internetlogin opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:51

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
Hey! Ik heb een probleem wat (als mogelijk ;) ) om een snelle oplossing vraagt.

Ik heb hier een laptop van een kennis en die moet opnieuw geïnstalleerd worden. Nou heeft die kennis erg weinig verstand van computers en heeft zijn papieren van internet (56k Freeler) ergens weggestopt en kan ze niet meer vinden. Nou wil diegene graag z'n internetconnectie behouden met z'n huidige meeladres.
Zoals het er nu voorstaat kan ik gewoon in WinXp Home rotzooien dus ik kan (nu nog) overal bij. Hij heeft gewoon last van wat rare kuren en het vaak vastlopen van Explorer.exe. Ook heeft hij laatst een virusje gehad. Dus nu moet ie opnieuw. Maar de internetlogin-gegevens (scrabble ;) ) staan op de compu alleen. Dus nu komt de vraag:
Is het mogelijk om die login te bewaren of te achterhalen met een prog?

Als je gaat inbellen staat alles gewoon ingevuld. Eigenlijk is dus alleen het w8woord van belang want de rest kan k zo over pennen.

Denk ik onnodig in dit geval maar toch ff specs:

Compaq P4 2.0Ghz
256MB Ram
WinXP Pro

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:09
Kan je die gegeves niet gewoon ff bij Freeler opvragen. Meestal wel te vinden op de homepage van freeler in dit geval.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Je hebt windows XP dus je kunt sowieso zijn profiel exporteren naar een andere computer(tijdelijk naar neer zetten) en later importeren. Hoe dit te doen..

lees de manual [rml][ XP] File and Transfer wizard handleiding[/rml]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:51

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
ah dat van dat profiel is een goeie
zo eens ff proberen
Thx

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31
Is zijn inlog pw niet hetzelfde als zijn mail pw?? (bij zonnet wel iig) misschien dat ie die wel weet, ff testen op een andere inbelverbinding en je weet het.

\edit
je moet ook niet naar het aantal bolletjes kijken in het pw vakje, die worden meestal verdubbeld ofzo.

[ Voor 27% gewijzigd door Prulleman op 08-10-2003 08:56 ]

Strava

Verwijderd

babbelbox schreef op 07 oktober 2003 @ 19:40:
Kan je die gegeves niet gewoon ff bij Freeler opvragen. Meestal wel te vinden op de homepage van freeler in dit geval.
Precies, dat is de oplossing. En het snelst ook! Ooit eens gehad met een klant, die had het zo onduidelijk opgeschreven dat het voor mij onleesbaar was.

Ff gebeld, de situatie uitgelegd en binnen 5 minuten had ik (hetzelfde) wachtwoord!

Maar anders sturen ze het wel op naar je via de post!

Waarom gaan lopen prutsen als er zo'n makkelijk alternatief is! :?

Edit:
Het aantal bolletjes wordt verdubbeld....bwuhahahaha? Da's alleen als je teveel gezopen hebt. Het aantal bolletjes is altijd evenveel....ongeacht het aantal karakters van je password. (Ik geloof 12). Anders wordt het wel makkelijker om een password te hacken. Ff het aantal bolletjes tellen, en dan kan je die delen en vervolgens je brute force attack met een woordenlijst van dat aantal karakters aan de gang zetten. Kan je zo een paar dagen schelen!!!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 09:27 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 09:24:

Het aantal bolletjes wordt verdubbeld....bwuhahahaha? Da's alleen als je teveel gezopen hebt. Het aantal bolletjes is altijd evenveel....ongeacht het aantal karakters van je password. (Ik geloof 12). Anders wordt het wel makkelijker om een password te hacken. Ff het aantal bolletjes tellen, en dan kan je die delen en vervolgens je brute force attack met een woordenlijst van dat aantal karakters aan de gang zetten. Kan je zo een paar dagen schelen!!!
:?
Het was alleen bedoeld om duidelijk te maken dat als het email pw 8 karakters was en het aantal bolletjes bij de inbelverbinding meer, dat dat niet een probleem hoeft te zijn...........
Wat boeit mij of cybersteef nou hoeveel bolletjes er precies staan, het zijn er gewoon meer.....

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 08-10-2003 12:50 ]

Strava

Pagina: 1