Waarom word ik weggemod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Topicstarter
nieuws: On-chip waterkoeling getest door Intel, AMD en Apple

Ik wordt hier weggemod omdat ik volgens mij iets zinnigs gezegt heb..
Iets verder in de reacties zie je een persoon hetzelfde zeggen en deze krijgt 2 Informatief? :?

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze posting dus: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=869617

Los van het modden: het gaat hier niet om een koelsysteem, maar om een hitteverdelingsmethodiek
Cooligy's approach - called Active Micro-Channel Cooling (AMC) - involves scoring hundreds of tiny channels into a silicon layer placed on the upper surface of the chip package. Water - or any other fluid, for that matter - circulates through the channels drawing heat away from the core.
waarbij opgemerkt dient te worden dat het om een vloeistof gaat (en ik ben benieuwd hoe die zich gedraagd onder Promethill temperaturen). (en mocht ik het verkeerd intrepeteren: dan gaat het om direct-on-die waterkoeling gecombineerd met bovengenoemde hitteverdeling).

Voor de rest: you've got a point there - die andere reactie zou imo minstens lager gemod moeten zijn, al is de vergelijking tussen de ingeburgerde lucht en waterkoeling nooit te vergelijken met een Promethia.

In het bericht op T.net staat nu wel "Uit de testresultaten bij Intel bleek dat geen enkel koelsysteem gebaseerd op lucht of water beter presteerde.", terwijl dit niet op de bron theregister te vinden is: "The Intel test produced the highest performance Intel had ever seen from any cooling technology,". Ik denk dat in het oorspronkelijke bericht het woord "comparable" is weggevallen om de link te leggen met "vergelijkbare" koelingsmethoden.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync

Outsync

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

TFF > TMF :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Hoewel ik niet voor je moderatie verandwoordelijk ben zal ik 'em wel proberen te verdedigen. In het nieuwsbericht gaat het over on-die waterkoeling, een initiatief wat de grote chipbakkers willen toepassen om op een betaalbare, energiezuinig manier de koeling van hun processors in de hand proberen te houden. Het toekomstig toepassingsgebied richt zich op de gewone consument, die niet overclocked en dus ook geen extreem lage temperaturen nodig heeft.

Je mededeling dat dit systeem geen -46 haalt en een prommie wel doet helemaal niet ter zake, voegt niets toe aan het nieuwsbericht en is ook niet bepaald een aanzetter tot een zinvolle discussie aangaande het nieuwsbericht.

Hierdoor kom ik tot de conclusie dat deze reactie geen positieve hoeft te hebben, eventueel kan wil ik je tag nog aanpassen van overbodig naar off topic, als je dat liever hebt. Vragen over moderaties is in de reactie zelf trouwens ook niet echt gewenst, de enige juiste weg is TMF, waar je topic nu ook naar verplaatst is.

Er valt natuurlijk altijd te discusseren, als je vindt dat je toch minimaal een +1 verdient of je wijzigt je bericht op zo'n wijze dat het minimaal een +1 waard wordt schroom dan vooral niet de discussie aan te gaan.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync

Outsync

Topicstarter
Nah, laat maar, is al goed :)

Pagina: 1