[Sharing] Fontys NATschool & Digidos

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lilacrazor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:43
Beste Tweakers,

Hier thuis hebben we een netwerk :*) . Dit werkt allemaal keurig. Het internet share ik via FreeProxy en dit werkt aardig, je kunt fijn portmappen etc. Het probleem is echter dat mijn zus voor school op haar computer Fontys N@Tschool en Digdos moet gebruiken, maar zoals je al kunt raden, laat dit FreeProxy dit niet toe omdat je zelf de ports die je moet forwarden moet instellen. Nu weet ik helaas niet welke ik moet forwarden :( . Heb al in de FAQ gekeken en op Google gezocht maar kom er echt niet uit.

edit:
Link fixed

[ Voor 3% gewijzigd door Lilacrazor op 07-10-2003 17:54 ]

Verwijderd

Ik denk dat je het beste de systeembeheerders bij Fontys of de makers van Digidos kunt benaderen. Kleine kans dat je hier iemand vindt die dit zomaar weet.

Misschien werkt het om de firewall even uit te zetten, en dan tijdens het connecten te kijken naar welke verbindingen er actief worden in Windows.

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Lilacrazor schreef op 07 October 2003 @ 17:53:
Beste Tweakers,

Hier thuis hebben we een netwerk :*) . Dit werkt allemaal keurig. Het internet share ik via FreeProxy en dit werkt aardig, je kunt fijn portmappen etc. Het probleem is echter dat mijn zus voor school op haar computer Fontys N@Tschool en Digdos moet gebruiken, maar zoals je al kunt raden, laat dit FreeProxy dit niet toe omdat je zelf de ports die je moet forwarden moet instellen. Nu weet ik helaas niet welke ik moet forwarden :( . Heb al in de FAQ gekeken en op Google gezocht maar kom er echt niet uit.

edit:
Link fixed
Natschool is van het bedrijf Threeships (www.threeships.nl) en Fontys gebruikt het. Natschool werkt gewoon over poort 80 en zou dus niet tegengehouden moeten worden.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Lilacrazor
DGTL_Magician schreef op 07 October 2003 @ 21:57:
[...]

Natschool is van het bedrijf Threeships (www.threeships.nl) en Fontys gebruikt het. Natschool werkt gewoon over poort 80 en zou dus niet tegengehouden moeten worden.
Hmz dan zou het moeten werken jah. Is er geen programma waarmee alles wordt doorgelaten en dus niet een aantal beperkte poorten?

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11

Eijkb

Zo.

Is er geen programma waarmee alles wordt doorgelaten en dus niet een aantal beperkte poorten? -> Ja hoor: geen programma :+. Ik denk dat je eens moet zoeken op 'internet delen' voor deze progjes.

.

• Lilacrazor
Eijkb schreef op 08 oktober 2003 @ 15:42:
Is er geen programma waarmee alles wordt doorgelaten en dus niet een aantal beperkte poorten? -> Ja hoor: geen programma :+. Ik denk dat je eens moet zoeken op 'internet delen' voor deze progjes.
Hehe :) , nee maar het probleem is dat op de andere pc nogal wat programma's gebruikt worden die niet via de standaard poort 80 gaan. Elk programma wat ik tot nu toe geprobeerd heb moet ikzelf instellen welke porten er geforward moeten worden. Sygate had dit echter niet maar aangezien dit programma hier zo brak liep, dan werkte hij weer wel en dan weer niet.

• Lilacrazor
Ok, ben er al uit. Heb dus gewoon Winroute Lite gebruikt, en werkt perfect. Was na 30 sec. gefixed. Deze kan op slot.
Pagina: 1