[MSN] verandering van nickname zien terwijl je geblockt bent

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 11:51
Misschien is het wel een beetje een rare vraag maar geloof me als ik zeg dat het voor mij best belangrijk is.
Sinds een tijdje ben ik geblocked door iemand, en daardoor kan ik ook niet zien als hij/zij zn nickname veranderd. Is er een een mogelijkheid om die verandering van nickname toch in je MSN scherm te krijgen ondanks dat je geblocked bent?
Kom nu aub niet met opmerkingen dat ik me bij hem/haar moet aanmelden met een ander mailadres, want dat bedoel ik niet?
En ik zit ook niet te wachten op vragen, waarom ik dit wil, ik wil alleen maar weten of dit mogelijk is, en zo ja, hoe???

[edit] aan de eerste reply te zien komt mijn vraag vrij bot over. Dit is dus eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling. Sorry als ik die intentie dus wek. Het heeft gewoon een klein beetje haast vandaar

[ Voor 15% gewijzigd door Mich007 op 07-10-2003 17:42 ]

Verwijderd

Als je geen vragen en opmerkingen wilt:

Nee, dat kan niet.

Verwijderd

gewoon zorge dat je niet geblocked wordt, da's de makkelijkste oplossing lijkt me

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

Nee natuurlijk kan dit niet. Je msn ziet de ander dus op geen enkele manier als jij online bent. Die ander houd zich verborgen voor je.
Het is niet zo dat er iets in jou msn (op jou pc) zit dat hem tegenhoud maar andersom dus. :7

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Wat je kan proberen: een gesprek met persoon x starten (die persoon ff vragen of hij meewerkt :)), dan iemand in dit gesprek uitnodigen -> email van de persoon die je geblocked heeft (bij anderen).

Ik weet niet zeker of dit werkt, maar je kan het proberen. Die persoon merkt dan wel dat je hem/haar add in het gesprek.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 22:09
Ze blokt je niet zonder rede blijkbaar.

Maar, de regels volgend, zou je uitkomen op: 'nee, het kan niet'.

Microsoft heeft nagedacht over hte msn protocol, en als je iemand blokt krijg je er gewoon geen info uit :p

• Mich007
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 17:43:
gewoon zorge dat je niet geblocked wordt, da's de makkelijkste oplossing lijkt me
Het blocken is niet persoonlijk hoor. Hij/zij heeft namelijk een heel vreemd msn beleid. Hij/zij heeft iedereen in haar/zijn lijst geblocked, zodat alleen hij/zij kan bepalen met wie ze/hij praat.
Ik weet dat het een vreemd beleid is, helemaal als je iets tegen die persoon te zeggen hebt

Verwijderd

Mich007 schreef op 07 oktober 2003 @ 17:54:
[...]

Het blocken is niet persoonlijk hoor. Hij/zij heeft namelijk een heel vreemd msn beleid. Hij/zij heeft iedereen in haar/zijn lijst geblocked, zodat alleen hij/zij kan bepalen met wie ze/hij praat.
Ik weet dat het een vreemd beleid is, helemaal als je iets tegen die persoon te zeggen hebt
Stuur haar een mailtje, probleem opgelost...

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
emailen? als je haar mailtje stuurt dat je met haar wil praten unblockt ze je wel?

• Mich007
maar het gaat er niet om dat ik met HEM wil praten, het gaat erom dat ik zn nickname wil zien. (zie topicstart)

Verwijderd

Mich007 schreef op 07 oktober 2003 @ 18:01:
maar het gaat er niet om dat ik met HEM wil praten, het gaat erom dat ik zn nickname wil zien. (zie topicstart)
Om het dus even samen te vatten, het kan niet ;) Zo goed zit het MSN protocol trouwens ook weer niet in elkaar, je kunt zelf een programma schrijven die checkt of iemand online is; oftewel of je geblokkeerd bent. Dit programma is ook op een van de grote msn site's te vinden. Hierboven word er ook al een gegeven, maar probeer die maar eens een paar keer: die werkt lang niet altijd :)
megaleo schreef op 07 oktober 2003 @ 17:45:
Nee natuurlijk kan dit niet. Je msn ziet de ander dus op geen enkele manier als jij online bent. Die ander houd zich verborgen voor je.
Het is niet zo dat er iets in jou msn (op jou pc) zit dat hem tegenhoud maar andersom dus. :7
Niet helemaal, het is de msn server die de nickchanges niet doorstuurt omdat je geblokkeert bent, is dus vrij weinig tegen te doen.

Succes iig ;)

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
als ut een newbie vraag: nog niemand heeft ut goede antwoord gegeven hoor :)

• Aspje

Aspje

Blaat

DutchTSE schreef op 07 October 2003 @ 18:17:
als ut een newbie vraag: nog niemand heeft ut goede antwoord gegeven hoor :)
Mwa heb net mijn "oplossing" ff geprobeert, en ja ik zag gewoon de nickname van de persoon.

Alleen blijkbaar heeft de TS mn post niet gelezen ofzo :?

• Mich007
Ik had het wel gelezen en waardeer het zeker dat iedereen zo fanatiek mee probeert te helpen. Maar is het wel mogelijk om iemand deel te laten nemen aan het gesprek als hij je dus gebokkeerd heeft (ziet er dan nl als offline uit).
En eigenlijk is het ook niet de bedoeling dat hij mijn emailadres te zien krijgt.
Klinkt ineens vrij crimineel allemaal maar dat is het echt niet :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Mich007 schreef op 07 October 2003 @ 19:46:
Ik had het wel gelezen en waardeer het zeker dat iedereen zo fanatiek mee probeert te helpen. Maar is het wel mogelijk om iemand deel te laten nemen aan het gesprek als hij je dus gebokkeerd heeft (ziet er dan nl als offline uit).
En eigenlijk is het ook niet de bedoeling dat hij mijn emailadres te zien krijgt.
Klinkt ineens vrij crimineel allemaal maar dat is het echt niet :)
Ja, het werkt. Als jij en een ander (niet geblokkeert) persoon met elkaar praten, en de niet-geblokkeerde nodigt de persoon uit waarmee jij wilt praten, dan kan dat wel. Hij/zij krijgt dan wel een soort melding dat iets niet lukt, maar jullie kunnen dan weer wel met elkaar praten. :)

Edit: en je ziet dus ook zijn/haar nickname.

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 07-10-2003 19:49 ]

• Mich007
Het praten op zich is dus niet het grote probleem......maar zoals ik al eerder aangaf, was het eigenlijk de bedoeling dat mijn emailadres dus in het hele verhaal niet voorkwam.......ff puzzelen dus nog ;)

Verwijderd

als je jullie allebei worden uitgenodigd, geld zijn/haar blokkering niet voor jou

• Aspje

Aspje

Blaat

Wat je zou kunnen doen is het volgende: Installeer zo een patch, dat je meerdere messengers tegelijk open kan hebben. Registreer 2 nieuwe email adressen, klik dan bij persoon toevoegen op "anderen" en typ haar email adres in. Dit merkt ze natuurlijk nog steeds, alleen weet ze nu niet dat jij het bent ;)

• Mich007
Ik kan al meerdere messengers te gelijk openen ik heb nl. DMSN Maar dat heeft ook geen zin. Want HIJ neemt toch geen vreemde msnadressen aan en anders zal hij ze net als bij mij ook direct blokkeren en heb je hetzelfde probleem.

• Aspje

Aspje

Blaat

Nee je snapt me niet :P, bij "iemand uitnodigen voor dit gesprek" kan je op anderen klikken, en dan een email adres intypen. Die persoon wordt dan ALTIJD geadd, maakt niet uit of hij wel of niet in je lijst staat, of dat hij je geblokt heeft.

• Mich007
Maar hij ziet dan wel dat ik hem uitnodig, dus ziet hij mijn emailadres nog steeds en weet hij dat ik iets van hem wil......of begrijp ik het nou echt helemaal verkeerd :?
Pagina: 1